;
coinex

نسخه ویژه شیائومی 14 پرو به دلیل تقاضای بالا با چالش های تولید مواجه شده است

استقبال بی سابقه مردم از نسخه ویژه شیائومی 14 پرو مشکل ساز شد. متاسفانه تولید مدل ویژه تیتانیومی با چالش‌های متعددی رو‌به‌رو شده است.

همان طور که می‌دانید چندی پیش نسخه ویژه تیتانیومی شیائومی 14 پرو از سری Xiaomi 14، با قیمت 6499 یوان (معادل 907 دلار) رونمایی شد. این مدل جدید به سرعت مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفت و این مسئله منجر به کمیاب شدن و افزایش قیمت آن در بازار شد. در پی این اتفاقات، مدیر عامل شیائومی، Lei Jun، اعلام کرد که به دلیل تقاضای بالا، تولید این محصول با مشکل مواجه شده، اما تلاش‌ها برای افزایش تولید در حال انجام است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشکلات تولید نسخه ویژه شیائومی 14 پرو

مدیر عامل شرکت شیائومی، Lei Jun، در توجیه مشکلات تولید نسخه ویژه شیائومی 14 پرو گفته است که کار با تیتانیوم به دلیل هزینه بالا و پیچیدگی در پردازش منجر به کاهش سرعت تولید شده است. تیتانیوم مورد استفاده در شیائومی 14 پرو دارای سطح خلوص 99 درصد است و همین مسئله کار را کمی دشوار کرده است. این توجه دقیق به کیفیت مواد برای افزایش مقاومت در برابر اثر انگشت و رقابت آن با محصولات مطرح بازار مانند سری آیفون 15 پرو مکس است.

نسخه ویژه شیائومی 14 پرو

مدیر عملیات کاربر شیائومی نیز به نرخ بازده پایین و عرضه محدود این مدل اشاره کرده، اما اطمینان داده که تولید در حال افزایش است و در ادامه از مصرف کنندگان درخواست کرده که از پرداخت مبلغ اضافی در بازارهای ثانویه اجتناب کنند.

به طور کلی فروش سری شیائومی 14 به دلیل ظاهر جذاب و عملکرد فوق العاده آن بسیار بالا بوده، به طوری که در پنج دقیقه اول فروش نسبت به نسل قبلی، شش برابر افزایش داشته است.

شیائومی 14 پرو

بهتر است بدانید که هزینه تعمیر قطعات مختلف (نمایشگر، باتری و…) سری شیائومی 14 به ویژه نسخه‌های پرو و ​​تیتانیوم، به دلیل به کارگیری مواد درجه یک مانند قاب تیتانیوم و شیشه کریستال، کمی بالا است. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که با وجود گارانتی این هزینه‌ها نصف و یا رایگان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ویژه شیائومی 14 پرو از جنس تیتانیوم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر