;
coinex

سامسونگ با پرچمدار جدیدش قدرت گیمینگ آیفون 15 پرو مکس را به چالش می‌کشد

تجربه گیمینگ گلکسی S24 با وجود تراشه سفارشی شرکت کوالکام برای سری S24، بهینه‌تر و روان‌تر از نسل قبلی با پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 2 خواهد بود.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط Ice Universe، پرچمداران 2024 سامسونگ به نسخه سفارشی و مخصوصی از پردازنده قوی اسنپدراگون 8 نسل 3 با پردازنده گرافیکی 1 گیگاهرتزی مجهز خواهند شد. بنابراین، سری گلکسی اس 24 (و احتمالا فلیپ 6 و فولد 6) با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک شده وارد بازار خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تجربه گیمینگ گلکسی S24

چیپست به کار رفته در سری Galaxy S24 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 750 با فرکانس 1000 مگاهرتز، قدرت و عملکرد بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم سخت‌افزاری در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 (با حداکثر فرکانس 719 مگاهرتز) 28 درصد افزایش سرعت خواهد داشت و بالطبع تجربه گیمینگ روان‌تر و بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

تجربه گیمینگ گلکسی S24

 

البته شرکت کوالکام، هنوز رسما اطلاعاتی را درباره سرعت کلاک پردازنده‌ گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 3 معمولی منتشر نکرده است؛ بنابراین، مشخص نیست که گلکسی اس 24 یک نسخه انحصاری از آن را دریافت خواهد کرد و یا صرفا یک نسخه تقویت شده.

برخی از اعضای خانواده گلکسی اس 24 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و برخی به پردازنده انحصاری سامسونگ یعنی اگزینوس 2400 مجهز خواهند شد. آخرین اخبار حاکی از آن هستند که گلکسی اس 24 اولترا در همه مناطق با پردازنده اسنپدارگون و دو گوشی دیگر یعنی اس 24 و اس 24 پلاس در اروپا، کره جنوبی و برخی دیگر از بازارها با Exynos 2400 عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما کاربران تکراتو درباره پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 3 کوالکام و تجربه گیمینگ گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر