coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 ؛ شرایط فروش کوییک، ساینا و شاهین [+قیمت]

سایپا از امروز طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 را آغاز کرد. براین اساس، 3 محصول پرطرفدار دومین خودروساز برتر کشور در لیست فروش سامانه یکپارچه قرار گرفتند.

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 مختص منتخبین طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. طبق بخشنامه فروش این شرکت، سه خودرو کوییک S، شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا S منطبق‌بر استانداردهای 85گانه سازمان استاندارد برای فروش در این سامانه عرضه شده‌اند.

لازم  به ذکر است که محصولات سایپا عرضه شده در سامانه یکپارچه ویزه متقاضیان اولویت‌بندی شده پاییز و زمستان 1402 و همچنین اولویت‌های سال 1403 در طرح عادی و جوانی جمعیت است که با موعد تحویل سه ماهه به دست مشتریان خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

مطالب بیشتر:


طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 آغاز شد

سایپا به عنوان یکی از برترین شرکت‌های خودروساز و همچنین فعال‌ترین خودروساز در سامانه یکپارچه وزارت صمت، امروز طرح فروش محصولات خودرو را ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی آغاز کرده است.

متقاضیان می‌توانند از امروز سه‌شنبه، 16 آبان 1402 با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا به نشانی saipacorp.com ثبت‌نام خود را تکمیل و مابقی بهای خودرو را به حساب شرکت واریز کنند.

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 آغاز شد

شرایط فروش کوییک S : طرح عادی و جوانی جمعیت

تمامی متقاضیان عادی و جوانی جمعیت خودرو کوییک اس که در آخرین ماه بهار 1402 این هاچ‌بک سایپا را برگزیده و در اولیت پاییز و زمستان 1402 و همچنین بهار، تابستان و پاییز 1403 قرار دارند و از طرف شرکت سازنده پیامک تکمیل وجه را دریافت کرده‌اند، می‌توانند مراحل ثبت‌نام و تکمیل وجه خود را انجام دهند. مراحل تکمیل وجه این افراد از روز سه‌شنبه، 9 آبان‌ماه آغاز شده است.

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 آغاز شد

شرایط فروش ساینا S با استاندارهای 85گانه مختص متقاضیان عادی و جوانی جمعیت آبان 1402

متقاضیانی که در خردادماه، سدان کوچک سایپا را انتخاب کرده هم امکان تکمیل وجه و ثبت نهایی ثبت‌نام خود را دارند. این افراد در اولویت زمستان 1402، بهار، تابستان و پاییز 1403 قرار دارند و باید با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا به آدرس saipa.iranecar.com می‌بایست ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 آغاز شد

 

خودرو ساینا اس چند روز پیش و برای چندمین بار قیمت‌گذاری شد. قیمت جدید ساینا S استاندارد بازهم برجسب افزایشی خورد تا بحث و گمان‌های بسیاری از روند قیمت‌گذاری سایپا برای محصولاتش به میان آید.

این سدان جمع‌وجور از مردادماه سال جاری تا آبان‌ماه، مبلغی حدود 81 میلیون تومان افزایش قیمت را به خود دید که مقداری دور از عقل ومنطق به نظر می‌رسد. اما با این وجود سایپا خودرو جدید خود را در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه جای داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر