coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش بی‌سابقه و حیرت‌انگیز سری شیائومی 14 در چین خبر ساز شد

رکورد فروش گوشی‌های پرچمدار در بازار چین به شیائومی رسید. شیائومی موفق شد در کمتر از یک ماه به فروش بیش از یک میلیون دستگاه از سری شیائومی 14 دست پیدا کند.

آخرین پرچمدار شیائومی یعنی شیائومی 14 پرو، از زمان عرضه خود مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت و به موفقیت بزرگی در فروش دست یافت. این دستگاه به پر فروش‌ترین گوشی اندرویدی در چین تبدیل شده و رکورد فروش را زده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش سری شیائومی 14

بر اساس گزارش Wall Street Insights، شیائومی در فاصله زمانی فروش اولیه یعنی 31 اکتبر تا 10 نوامبر (9 تا 19 آبان)، 1.4474 میلیون گوشی از سری 14 شیائومی فروخته است. این یک رکورد جدید برای گوشی‌های پرچمدار شیائومی است.

سری شیائومی 14

شیائومی تنها شرکت چینی است که به رشد ماهانه مثبت در بازار گوشی‌های هوشمند چین دست یافته است. در واقع رشد ماهانه شیائومی 8.9 درصد افزایش داشته که حتی از رشد ماهانه 0.8 درصدی اپل بیشتر است.

پس از شیائومی، هواوی و آنر رتبه‌های دوم و سوم در سهم بازار چین را به خود اختصاص داده‌اند. این دو شرکت نسبت به ماه قبل فروش کمتری داشته و سهم بازار برای هواوی از 14 به 13 درصد و برای آنر از 13.2 به 12.8 درصد کاهش یافته است.

در حال حاضر نسخه معمولی شیائومی 14 پرو حدودا 3999 یوان (حدود 549 دلار) قیمت دارد. نسخه ویژه تیتانیومی Xiaomi 14 Pro نیز با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و مشخصات یکسان با نسخه معمولی، با قیمت 6499 یوان (حدود 892 دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سری شیائومی 14 و محبوبیت آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر