;
coinex

مشکلات هواوی همچنان ادامه دارند؛ منابع تولید پاسخگوی تقاضای کاربران نیست

مشکلات زنجیره تامین هواوی به دلیل تقاضای بیش از اندازه سری میت 60، به ویژه مدل پرو، شدت گرفت. آیا مدیریت صحیح می‌تواند بار دیگر این شرکت را از شکست نجات دهد؟

هواوی برای همه ما نامی آشنا در صنعت موبایل و تکنولوژی است. اگر چه این شرکت در طول فعالیت خود، به ویژه در سال‌های اخیر، با مشکلات مختلفی مواجه شد، اما دوباره با گوشی Mate 60 Pro 5G در کانون توجه قرار گرفت. شرکت هواوی با انعطاف‌پذیری و سازگاری فوق‌العاده خود در غلبه بر چالش‌ها، نشان داد که هیچ مانعی جلودار او نیست. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت با مشکلات متعددی در فرآیند عرضه و تقاضا روبه‌رو شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشکلات زنجیره تامین هواوی

یکی از جدیدترین چالش‌هایی که هواوی با آن مواجه شده است، پاسخگویی به تقاضای فزاینده خریداران میت 60 پرو است. هواوی برای حل این مشکل از سیستم پیش‌سفارش استفاده کرده که از نظر وانگ یانگ (Wang Yang)، تحلیلگر ارشد Counterpoint Research، یک حرکت استراتژیک برای فراهم کردن زمان بیشتر جهت تامین قطعات است. به احتمال زیاد، مشکلات زنجیره تامین هواوی مربوط به پردازنده پیشرفته Kirin 9000s می‌شود و این مسئله فرآیند تهیه و تولید را به طور قابل توجهی به تاخیر انداخته است.

مشکلات زنجیره تامین هواوی
میت 60 پرو

در حال حاضر سیستم پیش‌سفارش میت 60 پرو به گونه‌ای است که هر شخص مجاز به خرید تنها یک دستگاه بوده و یک فاصله زمانی 90 روزه نیز بین ثبت سفارش و تحویل آن وجود دارد. این محدودیت و رویکرد خاص، در جهت مدیریت هر چه بهتر وضعیت و در عین حال حفظ علاقه مشتریان توسط هواوی اعمال شده است.

با وجود تمام این مشکلات، میت 60 پرو موفقیت‌های بزرگی را برای هواوی به ارمغان آورده است. طبق داده‌های Counterpoint، این سری پرچمدار در عرض 8 هفته، 2.4 میلیون فروش داخلی داشته است. این رقم با در نظر گرفتن تحریم‌های تجاری ایالات متحده علیه هواوی، فوق‌العاده است.

این طور که پیداست، محدودیت‌های فروش و مشکلات تامین هواوی، هیچ خدشه‌ای بر محبوبیت سری Mate 60 وارد نکرده است. در واقع سری میت 60، به ویژه مدل پرو، به نمادی از موفقیت و سخت‌کوشی هواوی تبدیل شده است. توانایی و تلاش این شرکت برای عبور از کمبودها و حفظ جایگاه در بازار فروش، ستودنی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشکلات زنجیره تامین هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر