;
coinex

غول چینی برگشته: فروش سری میت 60 در چین از آیفون 15 جلو زد!

طبق گزارش یک رسانه چینی، فروش سری میت 60 در چین از آیفون 15 بیشتر بوده است. پرچمدار تازه نفس هواوی گلوی اپل را گرفته و دست بردار هم نیست.

طبق گزارش جدید وب‌سایت چینی مای‌درایورز، فروش سری میت 60 در چین به عنوان بزرگترین بازار فروش گوشی‌های هوشمند از آیفون 15 پیشی گرفته و فعلاً درصدر لیست قرار دارد. ظاهراً بازگشت دوباره غول چینی به بازار، دردسری برای اپل و دیگر برندهای تولیدکننده گوشی‌های موبایل به‌وجود آورده تا جایی که دولت آمریکا از این حیث هواوی را تحسین کرده است.

بیشتر بخوانید: تست سرعت 5G هواوی میت 60 پرو در مقایسه با پرچمداران اپل و سامسونگ [+ویدیو]

فروش سری میت 60 در چین از آیفون 15 پیشی گرفت

هواوی با رونمایی گوشی‌های سری میت ۶۰ بازگشت قابل‌توجهی به بازار گوشی‌های رده‌بالا داشت. فروش گوشی‌های جدید هواوی فعلاً به بازار چین محدود است، اما برند سرشناس چین توانسته در این کشور اپل را به دردسر بیندازد.

بر اساس گزارش وب‌سایت چینی مای‌درایورز، فروش تمامی مدل‌های هواوی میت ۶۰ ازجمله مدل گران‌قیمت Ultimate Design از گوشی‌های دیگر در بازار چین بیشتر بوده است. این شرایط احتمالاً حتی در سال ۲۰۲۴ نیز روی فروش آیفون اثر خواهد گذاشت.

قیمت گوشی هواوی میت ۶۰ در اکثر مدل‌های کمتر از قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی برندهای دیگر است، با این‌حال حضور مدل Ultimate Design در بین دستگاه‌های پرفروش عجیب به‌نظر می‌رسد، چون این گوشی قیمت بسیار زیادی دارد.

غول چینی برگشته فروش سری میت 60 در چین از آیفون 15 جلو زد!

بر اساس گزارش منابع محلی، کاربران چینی «صف‌های طولانی» دربرابر فروشگاه‌های هواوی تشکیل داده‌اند تا گوشی میت ۶۰ را خریداری کنند. هواوی گوشی‌های سری میت ۶۰ را در چهار مدل با پردازنده هفت نانومتری Kirin 9000S عرضه کرده و اکنون موجودی تمامی این مدل‌ها به پایان رسیده است.

اپل اهمیت بسیار زیادی برای بازار چین قائل است و سالانه یک‌پنجم از درآمدش را ازطریق این کشور تأمین می‌کند.

چین بزرگ‌ترین بازار موبایل دنیا را دارد و اپل بخش بزرگی از سهم بازار موبایل چین را در اختیار گرفته است. فروش آیفون در چین حتی از فروش گوشی شیائومی هم بیشتر است.

فروشندگان موبایل در چین می‌گویند هر بار که موجودی میت ۶۰ شارژ می‌شود، کاربران چینی سریعاً سراغ خرید گوشی‌های این خانواده می‌روند. آیفون ۱۵ سخت‌افزار رده‌بالاتری دارد، اما چینی‌ها به گوشی ساخت کشور خودشان علاقه‌ بیشتری نشان می‌دهند. بر اساس تخمین‌ها، هواوی امسال ۲۰ میلیون دستگاه از میت ۶۰ را روانه‌ بازار چین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش سری میت 60 در چین چیست؟ آیا هواوی می‌تواند با استراتژی جدید خود تحریم‌ها را شکسته و به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر