;
coinex

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 ؛ شرایط فروش کوییک، ساینا و شاهین اتوماتیک

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 با شرایط ویژه آغاز شد. در این طرح فروش فوق‌العاده سایپا سه خودرو ساینا، کوییک و شاهین اتوماتیک قرار دارند.

طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402 ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی آغاز شد. این طرح فروش که جزء طرح‌های فروش فوق‌العاده سایپا قرار می‌گیرد مختص سه خودرو کوییک S، ساینا S با استانداردهای 85گانه و شاهین با گیربکس اتوماتیک است. در بخشنامه فروش سایپا موعد تحویل خودروها پس از ثبت‌نام نهایی، 90 روزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قیمت کوییک GX-L رسماً توسط سایپا اعلام شد

شرایط فروش محصولات سایپا آبان 1402

شرکت خودروسازی سایپا، شرایط فروش سه محصول محبوب خود شامل کوییک S، ساینا S با استانداردهای 85گانه و شاهین با گیربکس اتوماتیک اعلام کرد. طرح فروش سایپا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است و از روز گذشته 27 آبان 1402 آغاز شده است. متقاضیان می‌بایست برای نهایی‌سازی ثبت‌نام و تکمیل وجه خودرو ثبت‌نامی خود به وب‌سایت فروش سایپا به آدرس saipacorp.com مراحعه کنند.

شرایط فروش محصولات سایپا آبان 1402
طرح فروش محصولات سایپا آبان 1402

سایپا روزهای پیشین طرح‌های فروش ویژه خود را در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و خارجی استارت زده بود. این شرکت که دومین خودروسازی برتر ایران به حساب می‌آید در سامانه یکپارچه وزارت صمت حضوری فعال داشته و محصولاتی همچون چانگان CS35 و چانگان CS55 را به عنوان دو وارداتی خود و خودروهای ساخت خود را در سامانه خودروهای داخلی عرضه کرده است.

قیمت کوییک GX-L

سایپا چند روز پیش قیمت کوییک GXL را نیز که نسخه فول‌آپشن و قدرتمندتر کوییک S است را مشخص کرد. قیمت هاچ‌بک جدبد سایپا 360 میلیون و 845 هزار تومان اعلام شده و در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه فعال شده است.

شرایط فروش محصولات سایپا آبان 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین طرح فروش محصولات سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر