;
coinex

چراغ سبز رئیس‌جمهور چین برای تولید خودرو تسلا ؛ از تسلا حمایت میکنیم

براساس بیانیه منتشر شده در حساب ویبو تسلا، رئیس‌جمهور چین حمایت خود را از تولید خودرو تسلا و ایلان ماسک برای توسعه در کشورش اعلام کرد.

شی جین پینگ در تاریخ 15 نوامبر در سانفرانسیسکو با ماسک ملاقات داشت و اعلام کرد که از تولیدات این کمپانی در کشورش حمایت میکند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


چین از تولید خودرو تسلا حمایت می‌کند

تسلا که از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشروان خودروهای الکتریکی جهان محسوب می‌شود، در سال 2000 توسط ابرهارد جفری استریل و مارک تارپنینگ تاسیس شده و نام خود را برای ادای احترام، از مهندس برق نیکولا تسلا گرفته است. در حال حاضر ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل اجرایی تسلا فعالیت می‌کند.

چین از تولید خودرو تسلا حمایت می‌کند
حمایت چین از تولید خودرو تسلا

هدف اصلی تسلا تجاری‌سازی خودروی برقی بود. به این منظور کار خود را با تولید ماشین اسپرت لوکس آغاز کرد و سپس به سمت تولید ماشین‌هایی همچون سدان و خودروی کامپکت ارزان قیمت رفت. درواقع حضور تسلا باعث شد بسیاری از شرکت‌های خودروساز جهان نیز به ساخت محصولات برقی رو بیاورند و درنتیجه با افزایش رقابت در بازار، دسترسی خریداران به چنین خودروهایی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر فراهم شد.

ایلان ماسک در جواب حمایت رئیس جمهور چین از محصولاتش، از روند توسعه بخش خودروهای برقی در چین تمجید کرده ابراز قدردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر