;
coinex

رانندگان تپسی سهام دار می‌شوند؛ شرایط دریافت سهام چیست؟ [+ماجرای خرید تپسی توسط گلرنگ]

در خبری جالب نقل شده است که بخشی از رانندگان تپسی حالا سهام‌دار این پلتفرم حمل و نقل آنلاین شده‌اند. اما چطور باید در سهامدار تپسی شد؟

چندی پیش استارتاپ حمل و نقل درون و برون شهری تپ سی اعلام کرد که رانندگانش می‌توانند با داشتن شرایطی، سهامدار این شرکت شوند. این مهم حالا برای 3 هزار نفر از رانندگان تپسی ایحاد شده و دیگر رانندگان نیز می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

اما سهام‌دار شدن این تاکسی اینترنتی به همین آسانی نیست. هرکدام از رانندگان این استارتاپ می‌بایست در در مدت زمان 90 روزه، بیش از 1200 سفر انجام دهند تا بتوانند از سمت تپ سی سهام دریافت کنند. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: طرح بیمه رانندگان تاکسی های اینترنتی ابلاغ شد [+جزئیات]

رانندگان تپسی می‌توانند سهامدار این شرکت شوند

تپسی در خبری اعلام کرد که 3 هزار نفر ار رانندگان فعال خود را مشمول طرح تشویقی سهام شرکت خود کرده است. این سهام به سفیران تعلق می‌گیرد که در مدت زمان 90 روز بتوانند 1200 سفر معادل 20 درصد درآمد خالص هر سفر انجام دهند. اما سفیرانی که در مدت زمان اعلام شده تا 800 سفر داشته باشند، می‌توانند 10 در درآمد خالص هر سفر را داشته باشند.

بنابر اعلام تپسی، از تیرماه سال جاری تاکنون چیزی در حدود 14.7 میلون سهم به سفیران تعلق گرفته است. این عدد با توجه به ارزش ریالی سهام تپسی در تاریخ 28 آبان 1402 در حدود 9.2 میلیون تومان تخمین زده شده است.

براساس آمار تپسی، سفیری با 57 هزار سهم و سفیری دیگر با 34 هزار سهم، رکورد پرفروش‌ترین را به خود اختصاص داده‌اند. لازم به ذکر است که تاکنون تنها 24 درصد رانندگان تپسی اقدام به فروش سهام کرده‌اند.

رانندگان تپسی می‌توانند سهامدار این شرکت شوند

میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی در همین رابطه گفت:

«سفیران بدنه اصلی کسب‌وکار تپسی هستند و بخش قابل ملاحظه‌ای از موفقیت‌های ما تا امروز مدیون تلاش‌های آنها است. ما در تپسی باور داریم که این عزیزان ورای حرفه‌شان، شریک رشد و توسعه شرکت هستند. اعطای سهام به سفیران تپسی، این امکان را ایجاد می‌کند که آنها، علاوه بر کسب درآمد روزانه، در رشد شرکت نیز سهیم باشند. خوشحالیم که این اقدام، منجر به افزایش رضایت راننده‌ها و افزایش فعالیت آنها در ناوگان تپسی شده است.»

تپسی به پاس قدردانی از 500 سفیر اول خود از ابندای تأسیس، 2000 سهم به هرکدام از این افراد اعطا کرد. این طرح که فاز اول محسوب می‌شد در اسفندماه سال گذشته اجرایی شد. همجنین سقیران سهامدار می‌توانند با گذشته 1 ماه از دریافت سهام خود، این سهام را در اپلیکیشن تپسی به فروش برسانند.

ماجرای خرید تپسی توسط گروه صنعتی گلرنگ و تکذیب این استارتاپ حمل و نقل چیست؟

در روزهای اخیر خبرهایی از ورود گروه صنعتی گلرنگ به دنیای استارتاپ‌ها منتشر کردیم. نخست آغاز فعالیت سرویس آنلاین سفارش غذا “اُفود” به عنوان رقیب اسنپ فود که توسط گروه سرمایه‌گذاری کوروش و همکاری گلرنگ احداث شده است را منتشر کردیم و دوم خرید 100 درصد سهام الوپیک توسط این گروه صنعتی بزرگ را نشر دادیم.

حال امروز خبری دیگر از گسترش فعالیت گلرنگ در دنیای استارتاپ‌ها به گوش رسید که طبق آن این گروه صنعتی بزرگ، سهام تپسی را خریداری کرده است. ‌اما این خبر پس از گذشت چند ساعت توسط میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی با انتشار نامه‌ای به طور کامل تکذیب شد.

در این خصوص منشی‌پور طی یک نامه رسمی خطاب به ریاست اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی، اخبار منتشره در خصوص نقل و انتقال سهام عمده این شرکت و تغییر سهامدار عمده آن را تکذیب کرد.

وی در ادامه این نامه افرود:

«هرگونه تغییر سهامدار عمده بدون طی فرایندها و روندهای قانونی در سامانه معاملات عمده فرابورس ممکن و میسر نمی‌باشد»

متن نامه وی را می‌توانید در تصویر زیر بخوانید:

رانندگان تپسی می‌توانند سهامدار این شرکت شوند

همچنین ساختار سهامداری تپسی نیز به شکل زیر است:

رانندگان تپسی می‌توانند سهامدار این شرکت شوند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعطای سهام به سفیران تپسی با شرایط ذکر شده چیست؟ آیا شما می‌توانید در زمان 3 ماه 1200 سفر را در تپسی انجام دهید و سهامدار این تاکسی اینترنتی شوید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر