;
coinex

تپسی از ثابت ماندن تعداد مسافرانش خبر داد

گزارش تفسیری مدیریت تپسی حاکی از رشد تعداد رانندگان و ثابت ماندن تعداد مسافرین در طول 6 ماه بوده است. آمار کاربران مسافر در عدد 23.5 میلیون اعلام شده است.

با توجه به درج نماد تپسی در بورس، این شرکت باید براساس قوانین موجود، گزارش‌های دوره‌ای در رابطه با عملکرد خود ارائه کند. هم‌اکنون گزارش تفسیری مدیریت منتهی به شهریورماه 1402 انتشار یافته است. براساس گزارش تفسیری مدیریت این شرکت روی کدال تعداد کاربران ثبت‌نامی این اپراتور در 6 ماه اخیر تقریباً ثابت باقی مانده است. در گزارش تفسیری پایان 1401 تعداد مسافران ثبت‌شده این پلتفرم 23.5 میلیون نفر عنوان شده بود؛ برای پایان شهریورماه 1402 نیز همین میزان گزارش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گزارش تفسیری مدیریت تپسی

مطابق با اعلام تپسی، این شرکت حالا 2.46 میلیون نفر راننده تأیید‌شده در اختیار دارد. این رقم نسبت به پایان سال 1401، حدود 220 هزار نفر رشد داشته است. از سوی دیگر، تعداد پرسنل این شرکت هم افت 143 نفری داشته که به‌نظر به پرسنل بازاریاب میدانی تپسی ارتباط دارد.

براساس چیزی که در این گزارش ذکر شده، این شرکت تاکسی اینترنتی تا پایان نیمه اول سال 1402 حدود 23.5 میلیون مسافر به ثبت رسیده است. مقایسه این رقم با گزارش تفسیری سال 1401 حاکی از آن است که در شش ماه اخیر، تعداد کاربران مسافر ثبت‌نامی این تاکسی آنلاین تقریباً ثابت باقی مانده است. علت استفاده از واژه «تقریباً» به این علت بوده که جزئیات رقم تعداد کاربران ذکر نشده و احتمالاً کمتر از 99 هزار نفر به تعداد کاربران تپسی اضافه شده باشد.

تپسی

ارزش سفر ماهانه این تاکسی 517 میلیون تومان و درآمد ماهانه به‌طور میانگین 78 میلیون تومان ذکر شده است. گفتنی است گزارش درآمدی این شرکت روی کدال قرار گرفته، بااین‌حال حسابرسی‌شده نیست و باید جهت بررسی بیشتر عملکرد درآمدی این شرکت تا ارائه نسخه حسابرسی‌شده در انتظار باشیم. گفتنی است این شرکت برنامه‌های توسعه‌ای متنوعی به‌منظور افزایش درآمد خود دارد. یکی از آن‌ها راه‌اندازی سرویس تپسی مدرسه بود که البته به شکست انجامید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گزارش عملکرد شرکت تپسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر