;
coinex

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S22 رسما منتشر شد

برخی از مالکان از آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S22 خبر دادند. سامسونگ زمان‌بندی مشخصی برای بروزرسانی پایدار روابط کاربری Ul6.0 برای گوشی و تبلت گلکسی منتشر کرده است.

برخی از صاحبان گوشی اس۲۲ متوجه دریافت این رابط کابری شدند. کاربران هلندی نیز این خبر را تایید کردند. اولین گوشی که این آپدیت اندروید 14 را دریافت کرد، گلکسیs23 بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S22 رسما منتشر شد

16 نوامبر، 25 آبان کاربرانی که پیش از آن از نسخه بتای one Ul6 مبتنی بر اندروید 14 استفاده می‌کردند، متوجه شدند که این رابط کاربری را دریافت کرده‌اند. بروزرسانی پایدار oneUl6.0 مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی s22 در اروپا آغاز شده است. البته باید این نکته را بدانیم که گرچه samsung زمان‌بندی مشخصی برای بروز‌رسانی اندروید 14برای گلکسی s22 را منتشر کرده اما این زمان‌بندی فقط یک برآورد است و هنوز پایداری نرم‌افزاری و اشکالات احتمالی آن در دست بررسی است.

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S22 رسما منتشر شد
آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S22

در ابتدا این به روز رسانی به صورت محدود انجام شده بود اما الان به صورت گسترده برای گلکسیs22, گلکس، s22 پلاس و گلکسی s22 اولترا نیز در دسترس است؛ ولی مثل همیشه این بروزرسانی به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و در همه کشور‌ها به صورت همزمان در دسترس قرار نمی‌گیرد.

انتشار one Ul6.0 برای همه گوشی‌های سامسونگ در سراسر جهان چند هفته زمان نیاز دارد. اما سامسونگ قصد دارد تا قبل از پایان ماه جاری میلادی «ده آذر» آپدیت جدید گلکسی Z flip 5، گلکسی Zfold5 و گلکسی tabs 9 راهم منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S22 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من اس ۲۲ پلاس دارم هنوز اندروید ۱۴ رو نگرفتم

    پاسخ