;
coinex

الوپیک مسئول ارسال سفارشات دارتیل شد ؛ استحکام پایه‌های گلرنگ در بازار خرده‌فروشی‌

همانظور که قابل حدس بود، پلتفرم آنلاین الوپیک زین‌پس مسئول ارسال سفارشات دارتیل شده است. با این خبر ارسال سفارشات آنلاین اُکالا در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.

دور روز پیش با خبر شدیم که گروه صنعتی گلرنگ به عنوان یکی از بزرگترین و صاحب‌نام‌ترین شرکت‌های ایرانی، الوپیک را با خرید 100 درصدی سهام تصاحب کرد. از آنجایی که پلتفرم الوپیک کار خود را به عنوان یک سامانه حمل و نقل آنلاین آغاز کرد، اما بدلیل مهاجرت سهامداران آن و مشکلات عدیده در ساختار مجموعه نتوانست به پلتفرمی موفق بدل شود.

شرکت نوین‌اندیشان سرآوا پارس نیز به عنوان یکی ار بنیانگذاران و سرمایه‌گذاران آن نتوانست این پلتفرم را به موفقیت برساند. اما حالا که گلرنگ مالکیت 100 درصدی این مجموعه را برعهده دارد، الوپیک مسئول ارسال سفارشات دارتیل شده است و ارسال کالاهای سوپرمارکتی اُکالا و احتمالاً به زودی دارک‌کیچن را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: وضعیت توزیع دارو در پلتفرم های آنلاین چگونه است؟ اخطار مجلس به وزارت بهداشت

الوپیک مسئول ارسال سفارشات دارتیل شد

“دارتیل” به عنوان پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ شناخته شده است که از هم‌اکنون پلتفرم الوپیک مسئولیت ارسال سفارشات آن را برعهده گرفته است. این

پلتفرم امکان ارسال رایگان و سریع سفارشات را برای مشتریان مهیا می‌کند. این همکاری پیشگامی نمایندگان گلرنگ را در نسل سوم خرده‌فروشی تشکیل خواهد داد.

همانطور که گفتیم یکی از مزایای رقابتی دارتیل به دیگر پلتفرم‌های ارسال کالا، ارسال سریع و رایگان است و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند. گفتنی‌ست که سفارشان دارتیل در کمتر از دو ساعت به دست مشتریان می‌رسد.

الوپیک مسئول ارسال سفارشات دارتیل شد

گفتنی‌ست که امکان ارسال سریع سفارشات ابن امکان را به دارتیل می‌دهد که بتواند به غیر از رقبای اصلی در این عرضه، خرده‌فروش‌های محلی را نیز دچار با خطر مواجه کند.

همچنین گفتنی‌ست که گلرنگ خرید الوپیک را به دلیل توسعه و ارتقاء شبکه حمل و نقل خود در فروشگاه‌های آنلاین اُکالا، از 6 ماه پیش مدنظر داشته و وارد رایزنی شده است. حال که این سرویس آنلاین به مجموعه گلرنگ گره خورده است، احتمالاً سفارشات سوپرمارکتی از بستر اُکالا که معمولاً از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش ثبت سفارش و جمع‌آوری می‌شوند نیز با الوپیک به دست مشتریان می‌رسد.

اما چندی پیش خبر دادیم که گروه سرمایه‌گذاری کوروش با همکاری گروه صنعتی گلرنگ، پلتفرم ثبت سفارش آنلاین غذا “اُفود” را راه‌اندازی کرده است و با احداث و خرید مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای تحت نام “دارک‌کیچن” به رقابت مستقیم با اسنپ‌فود برود.

یکی دیگر از اهداف خرید الوپیک توسط گلرنگ نیز بهره‌مندی از ویژگی‌های ارسال کالا این پلتفرم است تا بتواند سفارشات آنلاین غذا را نیز بدست مشتریان برساند. اما اهداف سرمایه‌گذاری گلرنگ در حوزه استاتاپ‌ها به انجا ختم نمی‌شود و باید منتظر ماند و دید ابعاد حضور این مجموعه بزرگ تا چه میزان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پذیرفتن ارسال کالاهای دارتیل توسط مجموعه الوپیک چیست؟ آیا با ورود الوپیک به زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ، دریافت کالاهای خریداری شده آنلاین وضعیت بهتری پیدا می‌کند؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر