coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی از قابلیت پارک خودکار Luxeed S7 رونمایی کرد

شرکت هواوی در طول کنفرانس خبری و مطبوعاتی که به تازگی در کشور چین برگزار شده بود از قابلیت پارک خودکار Luxeed S7 رونمایی کرد.

مدیر عامل هواوی، یو چنگدانگ (Yu Chengdong)، در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر Luxeed S7، با افتخار از قابلیت پارک خودکار این خودرو رونمایی کرد. در این کنفرانس، دو جنبه مهم این ویژگی یعنی پارک خودکار و احضار با یک کلیک با جزئیات برای حضار به توضیح داده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت پارک خودکار Luxeed S7 هواوی

با استفاده از قابلیت پارک خودکار خودروی Luxeed S7 راننده می‌تواند با خیال راحت از وسیله نقلیه خود خارج شده و بدون هیچ نگرانی به سمت فضای پارک تعیین شده حرکت کند. در این حین خودرو به طور خودکار مسیر را دنبال کرده و با فعال کردن چراغ‌های راهنما یا کاهش سرعت و ترمز از هرگونه برخورد با عابران پیاده و سایر وسایل نقلیه اجتناب می‌کند. پس از آن خودرو با رسیدن به فضای پارک تعیین شده به طور خودکار فرآیند پارک کردن را تکمیل می‌کند.

قابلیت پارک خودکار Luxeed S7
قابلیت پارک خودکار Luxeed S7

شایان ذکر است که این خودروی خودران همیشه با سرعت حساب شده‌ای کار می‌کند و در صورتی که شرایط جاده‌ای مساعد باشد این سرعت به حداکثر 20 کیلومتر در ساعت می‌رسد. لوکسید اس 7 هواوی به طرز ماهرانه‌ای در مسیرهای پیچ در پیچ و باریک حرکت کرده و مدیریت بی‌نظیر آن نشان‌دهنده سطح پیچیدگی، ایمنی، انعطاف‌پذیری و توانایی بالای سیستم به کار رفته است.

افزون بر تمام این قابلیت‌ها، رانندگان می‌توانند با یک کلیک در تلفن همراه خود وسیله نقلیه را از راه دور احضار کنند. Luxeed S7 بلافاصله پس از دریافت فرمان راننده به طور مستقل خود را به مکان مشخص شده می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت پارک خودکار Luxeed S7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر