;
coinex

قیمت و مشخصات گلکسی A15 پیش از عرضه رسمی فاش شد

قیمت و مشخصات گلکسی A15 فایوجی با قرارگیری آن در فروشگاه آنلاین والمارت مشخص شد. این گوشی تنها در رنگ آبی به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A15 5G به تازگی در وب‌سایت خرید و فروش آنلاین والمارت قرار گرفته و بالطبع قیمت، مشخصات و طراحی آن فاش شده است. انتظار می‌رود که این گوشی به زودی در سایر فروشگاه‌ها نیز در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گلکسی A15

آن‌طور که از تصاویر منتشر شده در فروشگاه آنلاین والمارت پیداست، گلکسی A15 5G در طراحی و شکل ظاهری بسیار مشابه مدل قبلی خود یعنی گلکسی A14 5G است. این گوشی در پنل جلویی از یک چانه نسبتا پهن، حاشیه‌های ضخیم و یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برخوردار است. در سمت راست این گوشی نیز یک برآمدگی دیده می‌شود که در واقع دکمه‌های قفل و تنظیم صدا را در خود جای داده و مابقی قاب آبی رنگ صاف و صیقلی است.

قیمت و مشخصات گلکسی A15

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت، گلکسی A15 فایوجی در بخش سخت افزار به یک تراشه از مدیاتک با سرعت کلاک تقویتی 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است. احتمال می‌رود که این تراشه همان دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک با دو هسته قدرتمند Cortex A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته کم مصرف Cortex A55 باشد.

تنظیمات دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین دیگر می‌شود که متاسفانه هنوز جزئیات آن‌ها مشخص نیست، اما احتمالا یکی از آن‌ها دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دیگری یک سنسور ماکرو یا عمق سنج 2 مگاپیکسلی باشد. علاوه‌براین گفته می‌شود که گلکسی A15 5G انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 25 واتی تامین خواهد کرد.

قیمت و مشخصات گلکسی A15

در حال حاضر نسخه 4/128 گیگابایتی گلکسی A15 5G با قیمت 139 دلار در والمارت قرار گرفته است. سامسونگ هنوز درباره تاریخ عرضه رسمی این گوشی سخنی به میان نیاورده اما ظاهر شدن این دستگاه در وب‌سایت‌های مختلف نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت و مشخصات گلکسی A15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر