coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A54 منتشر شد [به‌روز رسانی شد]

موج جدید انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سامسونگ آغاز شده و تقریبا هر روز به لیست گوشی های واجد شرایط دریافت اندروید 14 افزوده می‌شود. اخیرا اعلام شد که آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A54 نیز منتشر شده است.

چند روزی‌است که سامسونگ آپدیت‌های نرم‌افزاری از جمله به‌روزرسانی One UI 6، اندروید 14 و بسته‌های امنیتی را برای گوشی‌هایش منتشر می‌کند و تا زمانی‌که تمام گوشی‌های این کمپانی به وضعیت پایداری نرسند، دست از کار نمی‌کشد. به غیر از گلکسی A54، گوشی های دیگری هم در لیست به روزرسانی اندروید سامسونگ قرار دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A54

شرح به‌روز رسانی خبر: پیش از این گزارش شده که آپدیت رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 برای گلکسی A54 در آمریکا منتشر شده و قرار بود در روزهای آینده، در مناطق دیگر منتشر شود. حالا خبر رسیده که این آپدیت جدید با شماره ساخت A546BXXU5BWK4 از امروز در برخی کشورهای اروپایی نیز منتشر می‌شود. این آپدیت شامل بسته امنیتی نوامبر 2023 خواهد بود. خبر رسیده که کشورها و مناطق دیگر نیز به‌زودی این آپدیت را دریافت می‌کنند. 

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A54

در روزهای گذشته مشخص شد که سری گلکسی S23 و گلکسی S22، اندروید 14 را دریافت کردند که اصلا عجیب نیست؛ چون گوشی‌های پرچمدار سامسونگ قطعا در صدر لیست گوشی های واجد شرایط قرار می‌گیرند. در خبری که اخیرا منتشر شده، اعلام شد که به روز رسانی اندروید 14 برای گلکسی A54، گلکسی S23 FE، گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z Fold 5 منتشر شده است.

اندروید 14 برای گلکسی A54، گلکسی زد فولد و فلیپ 5، اول در آمریکا منتشر می‌شود و بعد از آن، در دسترس کاربران سایر مناطق قرار می‌گیرد. اما به روز رسانی نسخه جدید اندروید برای گلکسی S23 FE برای تمام کاربران منتشر می‌شود و در مرحله‌ی اول، محدود به آمریکا نیست. البته، مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس، زودتر از مدل اسنپدراگون شامل دریافت آپدیت می‌شوند.

در حال حاضر می‌دانیم که روند انتشار آپدیت آغاز شده و دیر یا زود به دست تمام کاربران می‌رسد. بنابراین اگر هنوز سیستم‌عامل جدید را دریافت نکردید، لازم است کمی بیشتر منتظر بمانید؛ هرچند بد نیست به قسمت تنظیمات و آپدیت‌های جدید گوشی سر بزنید. شاید شانس با شما یار باشد و زودتر آپدیت را بگیرید!

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر