coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت محصولات کرمان موتور آذر 1402 ؛ لیست قیمت جدید محصولات کرمان موتور

قیمت محصولات کرمان موتور آذر 1402 توسط این شرکت اعلام شد. لیست قیمت خودروهای مونتاژی کرمان موتور با تغییر قیمت منتشر شده است.

شرکت خصوصی کرمان موتور به تازگی لیست قیمت جدید محصولات مونتاژی خود را منتشر کرده است. براساس لیست قیمت کارخانه کرمان موتور، قیمت برخی محصولات تغییر کرده است. از جمله می‌توان به خودرو کراس‌اوور جک S5 اشاره کرد که قیمت آن به 1 میلیاردو 280 میلیون تومان رسیده و همچنین سدان جک J4 نیز با تغییر قیمت، برچسب قبمتی 765 میلیون تومانی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: طرح تبدیل حواله ایران خودرو آذر 1402 [+ جزئیات و جدول]

قیمت کارخانه ای محصولات کرمان موتور آذر 1402 اعلام شد

شرکت خودروسازی کرمان موتور که یکی از برترین مونتاژکننده‌های کشور به حساب می‌آید مانند دیگر خودروسازان، قیمت جدید محصولات خود را برای آذرماه به‌روز و براساس یک جدول منتشر کرد. در این جدول قیمت برخی محصولات تغییر داشته است که از جمله آنها می‌توان به پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بازار ایران جک اس 5 اشاره کرد که هم‌اکنون با قیمت 1 میلیاردو 280 میلیون تومان به فروش می‌‎رسد؛ همچنین سدان پرطرفدار کرمان موتور نیز به نام جک J4 برچسب قیمت 765 میلیون تومانی دریفات کرده است. لازم به ذکر است که جک J4 تنها خودرو مونتاژی در کشور است که قیمتی زیر 1 میلیارد تومان دارد که این برای مونتاژکننده یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

در جدول زیر لیست جدید قیمت خودروهای مونتاژی کرمان موتور در آذر 1402 را مشاهده می‌کنید:

نام محصول قیمت کارخانه – تومان قیمت بازار – تومان
KMC K7 ۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰ ۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
KMC J7 ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
KMC T8 ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
KMC X5 ۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰ بزودی
JAC S5 ۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰ ۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
JAC S3 ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۹۴۵,۰۰۰,۰۰۰
JAC J4 ۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰

طرح فروش KMC X5 کرمان موتور

کرمان موتور امروز با انتشار بخشنامه‌ای جدید، شرایط فروش KMC X5 را به عنوان جدیدترین کراس‌اوور تولیدی خود اعلام کرد. طبق این بخشنامه، طرح فروش KMC X5 از فردا سه‌شنبه، 7 آذر 1402 آغاز شده و تا 5شنبه، 30 آذر سال جاری ادامه خواهد داشت.

این طرح فروش شرایطی دارد که متقاضیان می‌بایست آنها را دارا باشد. این خودرو قرار است با چهار رنگ سفید، قهوه‌ای متالیک، خاکستری طوسی روشن متالیک و مشکی میکا متالیک به فروش برسد و موعد تحویل نیز، اسفندماه 1402 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت‌های جدید محصولات کرمان موتور در آذرماه 1402 چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر