;
coinex

قیمت سایپا ۱۵۱ آذر 1402 ؛ قیمت وانت پراید سایپا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت

قیمت سایپا ۱۵۱ آذر 1402 توسط این شرکت خودروساز اعلام شد. بر این اساس قیمت وانت پراید سایپا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وانت پراید سایپا یکی از محصولات این گروه خودروسازی است که به نوعی جایگزین پیکان وانت‌های قدیمی شده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار خودرو ایران رقابت تنگاتنگی با وانت‌بار آریسان ایران خودرو در هر ۲ نسخه دارد. یان خودرو از لحاظ شکل ظاهری، توان خودرو و توان موتوری، با آریسان ۱ و ۲ و همچنین نیسان وانت زامیاد زمین تا آسمان متفاوت است و این ۲ خودرو وانت بار سایپا را به راحتی شکست می‌دهند. سایپا در صورت قیمت این خودرو را افزایش داده است که می‌بینیم قیمت‌ها در بازار شکسته شده روند نزولی گرفته است. قیمت سایپا 151 چند شده است؟

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 6 آذر 1402

قیمت وانت پراید ۱۵۱ ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت

شرکت خودروسازی سایپا که از آن به عنوان دومین خودروساز برتر ایران یاد می‌شود امروز طی یک ابلاغیه، قیمت جدید سایپا 151 یا همان وانت پراید را به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرد. قیمت جدید این وانت‌بار دیده می‌شود که نسبت به قیمت قبلی ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است که با در نظر گرفتن بازار خودرو و شیب نزولی قیمت خودرو در ایران این موضوع اصلاً عقلانی به نظر نمی‌رسد.

قیمت وانت پراید ۱۵۱ ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت

بدینوسیله قیمت کارخانه سایپا ۱۵۱ از ۲۳۹ میلیون تومان ۲۵۹ میلیون تومان رسیده است.

سایپا سه محصول پرفروش خود شامل ساینا S با استانداردهای 85گانه، کوییک S و شاهین اتوماتیک را در طرح‌های فروش فعال خود دارد. این شرکت شرایط فروش محصولات خود را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه درنظر گرفته است که با موعد تحویل 90 روزه در فروش فوق‌العاده به دست مشتریان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت جدید سایپا 151 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر