;
coinex

گوشی‌های شرکت ریلمی پس از پنج سال توانستند به فهرست 10 برند برتر بازار جهانی موبایل راه یابند

شرکت ریلمی (Realme) تولیدکننده گوشی‌های هوشمند که در شنژن چین مستقر است، به‌طور رسمی در  ۲۰۱۸ روز ملی جوانان تأسیس شد؛ حالا پس از 5 سال توانسته اتفاق بزرگی را رقم بزند و به فهرست 10 برند برتر بازار جهانی راه یابد.

ریلمی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با نام اوپو ریل در چین ظاهر شد. ریلمی در حقیقت برند جدا شده از شرکت اوپو الکترونیک است که به یک شرکت مستقل با نام تجاری realme تبدیل شد. اکنون این برند در سه ماه دوم 2023 توانسته پس از 5 سال و عرضه بیش از 200 میلیون گوشی به بالاترین میزان فروش خود رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی‌های شرکت ریلمی در فهرست 10 گوشی برتر دنیا

داده‌ها نشان می‌دهد که ریلمی بعد از برندهای مطرح  اپل، سامسونگ، هواوی و  ویوو در رتبه پنجم برترین سازندگان گوشی‌های هوشمند قرار دارد. نکته جالب این است که ریلمی اکثراً با فروش محصولات خود در بازارهای خارج از چین به این موفقیت دست یافته است. این در حالی‌ست که تعداد برندهای تلفن همراه  از بیش از 700 برند در سال 2017 به حدود 250 عدد در ماه سپتامبر امسال کاهش یافته است؛ ریلمی نه تنها توانسته به کار خود ادامه دهد بلکه با توجه به نتایج بدست آمده روند رو به رشدی هم داشته است.

براساس گزارش گیزموچاینا؛ ریلمی به فهرست 10 برند برتر بازار جهانی موبایل رسیده است. براساس آمارهای منتشر شده ریلمی با برندهای با سابقه در حال رقابت است.

 

ریلمی GT5
ریلمی GT5

مدیر ارشد بازاریابی ریلمی، از دستاوردهای بدست آمده ریلمی ابراز خوشحالی کرد و گفت: «در زمان تأسیس ریلمی بیش از 700 برند تلفن هوشمند در جهان وجود داشت. این شرکت تنها در پنج سال توانست در بین 10 برند برتر جهان قرار گیرد.»

ریلمی در ادامه این رقابت با برندهای مطرح پرسابقه این‌بار ریلمی GT5 پرو را روانه بازار می‌کند. این گوشی جزو اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که دارای آخرین تراشه پیشرفته کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 و سنسور دوربین جدید سونی Lytia است.

به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین برندهای تازه نفس در جریان است شیائومی نیز مدتی پیش از سری شیائومی 14 رونمایی کرد که اولین گوشی‌های هوشمند با اسنپدراگون 8 نسل 3 بودند.

به نظر می‌رسد این اتفاقات تازه شروع شهرت  ریلمی است و باید منتظر اتفاق‌های جذاب‌تری از سمت این برند چینی باشیم.

 

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گوشی‌های هوشمند شرکت ریلمی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر