coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی K70 گیمینگ با تم اتومبیل لامبورگینی اسکادرا کورس رسما معرفی شد

ردمی با همکاری شرکت خودروسازی لامبورگینی، گوشی ردمی K70 گیمینگ خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی با تم لامبورگینی اسکادرا کورس تولید خواهد شد.

شیائومی با انتشار پستی در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو از همکاری ردمی و لامبورگینی برای تولید نسخه گیمینگ ردمی K70 خبر داد. همان‌طور که می‌دانید سری Redmi K70 امشب معرفی خواهد شد و قرار است گوشی Redmi K70 x Automobili Lamborghini نیز در دهمین سالگرد ردمی رسما رونمایی شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ردمی K70 گیمینگ با تم لامبورگینی اسکادرا کورس

اگر به یاد داشته باشید ردمی در گذشته نیز با شرکت‌های اتومبیل‌سازی همکاری داشته و در سری ردمی K50 با مشارکت تیم مرسدس AMG پتروناس F1 از نسخه گیمینگ ردمی K50 با نام Redmi K50 Gaming Mercedes AMG Petronas Edition در فوریه 2022 رونمایی کرد.

ردمی K70 گیمینگ

متاسفانه درباره همکاری جدید این برند با لامبورگینی اطلاعات زیادی در دست نیست و هنوز طراحی و مشخصات محصول مشترک این دو شرکت فاش نشده است. با این حال، با توجه به طراحی و رنگ ردمی K50 گیمینگ که طرح خودروهای F1 مرسدس را به نمایش می‌گذاشت، انتظار می‌رود که در گوشی گیمینگ جدید نیز از تم مشابه با خودروی Lamborghini Squadra Corse استفاده شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی QHD+ و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام مجهز خواهد شد.

علاوه بر نسخه گیمینگ، سری Redmi K70 از سه مدل دیگر با نام‌های Redmi K70e ،Redmi K70 و Redmi K70 Pro برخوردار است. این سه گوشی به ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی 8300 اولترا، اسنپدراگون 8 نسل دو و اسنپدراگون 8 نسل سه بهره می‌برند. نسخه پرو این سری از نمایشگری با روشنایی 4000 نیت برخوردار است و به تازگی نیز در پایگاه آماری گیک‌بنچ با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی K70 گیمینگ با تم اتومبیل لامبورگینی اسکادرا کورس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر