coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟ معرفی 5 کیف پول امن

57 مورد سرقت ارز دیجیتال فقط در سه ماه اول سال 2023! این آمار عجیب که تا انتهای سال به 228 مورد رسید، نشان می‌دهد دنیای کریپتو در بحث امنیت ضعف جدی دارد؛ البته که در بازار ارزهای دیجیتال هر فردی مسئول محافظت از سرمایه خود است و مسلما هیچ فردی علاقه‌ای به از دست دادن سرمایه‌اش ندارد؛ در نتیجه کلیه کاربران تلاش دارند تا به بهترین شکل ممکن امنیت سرمایه خود را حفظ کنند. اما تا زمانی که کاربران از کیف‌پول‌های امن و معتبر استفاده نکنند، این شرایط ادامه خواهد داشت.

بسیاری از کیف پول‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه ایردراپ یا اهدای میم‌کوین‌ها، توجه کاربران را به سمت خود جذب کنند. اما کلیه آن‌ها قابل اعتماد نیستند؛ از‌همین‌رو قصد داریم در این مقاله بهترین و امن‌ترین کیف‌پول‌ها برای ترید و هولد را به شما معرفی کنیم.

1.  TrustWallet؛ محبوب‌ترین کیف پول جهانی ارز دیجیتال

تراست ولت که به‌عنوان یکی از بهترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال 4.4 ستاره دریافت کرده است، محبوبیت خاصی بین کاربران دارد. رابط کاربری ساده، سرعت بالا در پردازش، امکان خرید و فروش کلیه ارزها و پشتیبانی از اسمارت‌چین‌های متنوع، ویژگی‌‌های این کیف پول خاص است. به‌نوعی کیف پول تراست ولت با جمع‌آوری این ویژگی‌ها و چندین مزیت دیگر در یک نرم افزار، توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

در تراست ولت به کیف پول شما آدرس‌های خصوصی تعلق می‌گیرد، یعنی شما تنها صاحب دارایی‌های خود هستید. به‌این‌ترتیب هیچ شخص دیگری به دارایی‌های شما دسترسی نخواهد داشت. فرقی نمی‌کند دارایی‌های شما ارز دیجیتال باشد یا NFT، این کیف پول با بالاترین سطح امنیت از آن‌ها محافظت خواهد کرد.

2.  Metamask؛ کیف پولی که برای فعالیت در متا به آن نیاز دارید!

کیف پول متامسک یا بهتر بگوییم یک محصول همه‌کاره در دنیای وب 3، از کلیه بلاکچین‌ها و اسمارتچین‌ها پشتیبانی می‌کند؛ البته این کیف پول یک ویژگی مهم دیگر دارد که انجام تراکنش‌ها به‌صورت ناشناس است! به زبانی ساده‌تر کلیه تراکنش‌های شما ناشناس باقی می‌مانند و این بهترین اقدام برای حفظ امنیت کاربران محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، شما می‌توانید کلیه ارزهای دلخواه خود مانند ارز گالا، بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزها را بدون محدودیت معامله کنید.

کیف پول متامسک روی بلاکچین اتریوم است، در نتیجه می‌توان به‌راحتی آن را به بازارهای فروش NFT‌ مانند اوپن‌سی و بلر متصل کرد. قابلیت اتصال مستقیم به بازارهای فروش توکن غیر مثلی را می‌توان مهم‌ترین ویژگی متامسک دانست. ناگفته نماند که برای انجام بازی‌های متاورسی مانند دیسنترالند و ایکس اینفینیتی، نیاز به ثبت نام و احراز هویت در متامسک دارید.

Metamask؛ کیف پولی که برای فعالیت در متا به آن نیاز دارید!

3.  کیف‌پول Exodus؛ با رابط کاربری ساده و مخصوص ویندوزی‌ها

کیف پول اکسودوس توسط جی.پی ریچاردسون و دنیل کاستولی در سال 2015 طراحی شد. این کیف پول امنیت بسیار بالایی برای انجام معاملات دارد و علاوه‌بر این، نقل و انتقال آسانی را برای کاربران فراهم کرده است. از جمله ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به پشتیبانی از توکن‌های غیر مثلی و استکینگ اشاره کرد. سازندگان اکسودوس این هدف را داشتند که یک نرم افزار با رابط کاربری ساده و قابل درک برای کلیه کاربران فراهم کنند که بسیار موفق بودند.

علاوه‌بر این، کیف پول اگزودوس را می‌توان یک کیف پول مالتی چین وب 3 دانست. کیف پول اگزودوس، تمرکز دارد تا این نرم‌افزار را برای کاربران بهینه سازی کند و با انجام بروزرسانی‌های متعدد، به‌خوبی این هدف را دنبال می‌کند. ناگفته نماند تیم توسعه این کیف پول هر دو هفته آپدیت‌های جدیدی ارائه می‌‌دهد.

4. Electrum؛ یک کیف پول با امنیت بالا مخصوص نگهداری بیت کوین

کیف پول الکتروم را نه‌تنها به‌عنوان بهترین والت برای نگهداری اتریوم می‌شناسند، بلکه بهترین کیف پول برای نگهداری بیت کوین است. این کیف پول از رمز عبور و ایمیل شخصی شما برای ایمن‌سازی حساب شما استفاده می‌کند. کیف پول الکتروم سرعت بسیار بالایی در پردازش معاملات دارد و در کمتر از یک ثانیه معاملات را پردازش می‌کند.

شما می‌توانید کیف پول الکتروم را روی گوشی، ویندوز و مرورگر خود نصب کنید و از طریق چندین دستگاه به حساب خود دسترسی داشته باشید. نیازی نیست نگران امنیت باشید؛ زیرا با استفاده از کد دو عاملی امنیت حساب شما کاملا تضمین است.  ناگفته نماند که این کیف پول فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

4. Electrum؛ یک کیف پول با امنیت بالا مخصوص نگهداری بیت کوین

5. محصولات Ledger؛ بهترین کیف پول‌های سخت افزاری دنیای کریپتو!

بسیاری از افراد که ترید روزانه انجام می‌دهند، به سراغ کیف پول‌های نرم‌افزاری می‌روند. اما اگر قصد هولد یا استیکینگ ارزهای دیجیتال را دارید، کیف پول‌های سخت افزاری بهترین گزینه هستند. شما می‌توانید ارزهای خود روی کیف پول‌های سخت افزاری یا سرد از برند لجر، ذخیره کنید و از امنیت آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید؛ زیرا هیچ فردی به‌جز شما به کیف پولت سخت افزاری دسترسی نخواهد داشت.

با وصل کردن کیف پول‌تان به صرافی نوبیتکس، لذت معامله امن را بچشید!

در این مقاله بهترین کیف پول‌ها برای ذخیره بیت کوین را به شما معرفی کردیم تا با اطمینان کامل از ارزهای خود محافظت کنید. توجه داشته باشید که علاوه‌بر کیف پول، معامله‌های خود را باید در یک صرافی امن انجام دهید. اگر به‌دنبال یک صرافی معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، پیشنهاد ما صرافی نوبیتکس است. این صرافی طی سال‌ها فعالیت، بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه داده که شامل پشتیبانی 24 ساعته و قیمت‌های لحظه‌ای می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس «nobitex.ir» معامله‌های خود را در بهترین صرافی ایرانی انجام دهید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر