;
coinex

هواوی در رویداد معرفی خود از میت پد پرو رونمایی خواهد کرد

به تازگی اخباری در سطح شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از برگزاری رویداد معرفی هواوی در دبی خبر می‌دهد. در این رویداد، هواوی از تبلت‌های میت پد پرو خود رونمایی خواهد کرد.

شرکت هواوی در نظر دارد که در تاریخ 12 دسامبر یک رویداد معرفی را در دبی برگزار کند. بر اساس آنچه که در تیزرهای تبلیغاتی این شرکت در رسانه‌های اجتماعی دیده می‌شود، در این رویداد از MatePad Pro 13.2 یا MatePad Pro 11 2024 یا هر دو آن‌ها رونمایی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رونمایی از میت پد پرو در رویداد هواوی

همان‌طور که گفته شد، انتظار می‌رود که در رویداد معرفی هواوی محصولاتی مانند میت پد پرو 13.2 یا میت پد پرو 11 (2024) به نمایش گذاشته شوند. علاوه بر این، در پوستر تبلیغاتی این شرکت، تعدادی لوازم جانبی دیده می‌شود که احتمال می‌رود هدفون یا گجت هوشمند دیگری با سیستم عامل HarmonyOS باشد.

میت پد پرو

 

میت پد پرو 13.2 در ماه سپتامبر با نمایشگر ناچ، چیپست کایرین 9000S و باتری 10100 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. دو ماه پس از آن، برادر 11 اینچی این تبلت با همان تراشه کایرین 9000S معرفی شد. البته سایر مشخصات نسخه 11 اینچی از جمله طراحی و ابعاد، از میت پد پرو 11 (2022) قرض گرفته شده بودند.

متاسفانه هر دو تبلت از حاشیه‌های نازک و صفحه نمایش مشابه برخوردار هستند، از این رو از تصویر منتشر شده نمی‌توان تشخیص داد که کدام یک در رویداد هواوی نمایان خواهد شد. البته چیزی که بیشتر از همه در تصویر جلب توجه می‌کند همان گجتی است که در سمت راست قرار گرفته و هیچ شباهتی به محصولات قبلی هواوی ندارد. بنابراین بهتر است تا 12 دسامبر منتظر بمانیم تا با محصول جدید و هیجان‌انگیز هوآوی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم برای رویداد معرفی هواوی هیجان زده هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر