;
coinex

هواوی با دوربین بهتر و تراشه جدیدتر به‌دنبال رشد 3 برابری فروش هواوی P70 است

«مینگ چی کو» تحلیل‌گر معروف که معمولا احتمالاتش به واقعیت تبدیل می‌شود این بار پیش‌بینی کرده گوشی‌های پرچمدار P70 سه برابر بیشتر از P60 فروش خواهد داشت.

مینگ چی کو احتمال می‌دهد هواوی مدل‌های P70 را در سال 2024 معرفی کند. طبق گفته او P70پرو ،  P70 و P70 پرو آرت با دوربین‌أهای مجهز‌تر و چیپست‌های ارتقا یافته در نیمه اول سال جدید روانه بازار می‌شوند؛ همچنین او احتمال می‌دهد با قابلیت‌های افزوده شده پرچمداران P70 سه برابر بیشتر P60 فروش را برای هواوی به همراه داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هواوی تا 15 میلیون دستگاه از گوشی‌های پرچمدار P70 ، را خواهد فروخت

مینگ چی کو که اطلاعات بیشتری از سری P70 هواوی در اختیار ما می‌گذارد، می‌گوید دو شرکت لارگان و Sunny Optical لنزهای پیشرفته سری P70 را تأمین خواهند کرد.

به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد دوربین های P70 را حتی با وجود هزینه بیشتر به شکل قابل توجهی ارتقا دهد. احتمال دارد هواوی P70 دارای لنز 5P و سنسور تله‌فوتوی 1/3.6 اینچی باشد؛ مدل P70 پرو نیز با لنز 6P و سنسور 1/2.5 اینچی عرضه می‌شوند.

گوشی‌های پرچمدار P70
گوشی‌های پرچمدار P70

همانطور که مشخص است P70 پرو آرت از قابلیت‌های بیشتری برخوردار خواهد بود. هواوی قصد دارد از یک لنز 1G6P (یعنی یک شیشه و شش لایه پلاستیکی) و یک سنسور 1 اینچی برای دوربین اولترا واید استفاده کند. مطمئناً ساخت این لنز بسیار گران خواهد بود، زیرا ساخت لنز شیشه‌ای قالب‌گیری‌شده سخت‌تر از یک لنز معمولی 7P است؛ اینجاست که لارگان و Sunny Optical میتوانند هزینه بیشتری از هواوی دریافت کنند.

هواوی با مجهز کردن P70 به دوربین‌های با کیفیت بالا که احتمال می‌رود مورد استقبال جهانی قرار گیرد، برند‌های دیگر را وادار به پیروی خواهد کرد.

هواوی که به دلیل عدم پشتیبانی از 5G تاکنون نقد‌های زیادی را دریافت کرده سری P70 خود را  با چیپست‌های Kirin جدید با اتصال 5G عرضه می‌کند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گوشی‌های پرچمدار P70 چیست؟ شما تجربه استفاده از گوشی‌های هواوی را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر