coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

فدراسیون فوتبال ایران در لیست سیاه فیفا ؛ ضربه مهلک فیفا به فوتبال ایران

در خبری عجیب اعلام شد که فدراسیون فوتبال ایران در لیست سیاه فیفا قرار گرفته است. با این خبر ممکن است فوتبال ایران وارد یک چالش جدید شود و از رقابت‌های بزرک کنار رود.

فیفا به تازگی وب‌سایت خود را دچار تغییراتی کرده که ظاهراً به‌روزرسانی بزرگ و مهمی انجام داده است. براساس اطلاعات جدید، ظاهراً فدراسیون فوتبال ایران در لیست سیاه فیفا قرار گرفته است.

خرید بلیط هواپیما

براین اساس، نام فدراسیون فوتبال ایران در لیست فدراسیون مورد تأیید فیفا دیده نمی‌شود و آنطور که پیداست، مهمترین مجمع فوتبالی جهان دیگر فوتبال ایران را به رسمیت نمی‌شناسد. البته این موضوع ممکن است دلایلی دیگری نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: رانت وارداتی فوتبالیست‌ها دوبرابر کل بودجه وزارت ورزش است!

فدراسیون فوتبال ایران در لیست سیاه فیفا قرار گرفت

فدراسیون فوتبال جهانی (FIFA) به تازگی وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کرده و در بخش‌های بسیاری از جمله فدراسیون‌های فوتبال تغییراتی گرافیکی ایجاد کرده است. در بخش فدراسیون‌ها، با ورود به کنفدراسیون‌های مختلف می‌توانید لیست اعضای آن کنفدراسیون را مشاهده کنید. این مضوع وقتی برای ما حائزاهمیت است که وارد کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) می‌شود. در فرمت جدید وب‌سایت فیفا، نام فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از اعضای کنفدراسیون آسیا دیده نمی‌شود. حال مشخص نیست که این اشتباه سهوی است یا یک عمل شیطنت‌آمیز قلمداد می‌شود.

 

فدراسیون فوتبال ایران در لیست سیاه فیفا قرار گرفت

اعتراض فدراسیون ایران

فدراسیون فوتبال ایران نسبت به این موضوع سریعاً واکنش نشان داد و خواهان بررسی موضوع و اضافه شدن ایران به لیست اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. البته به جزء ایران کشورهای دیگری مانند سوریه و جزایر ماریانای شمالی از آسیا نیز در لیست جدید موجود نیست. البته برخی کشورها در کنفدراسیون‌های دیگر نیز دچار این مشکل شده‌اند و باید دید که فیفا چه تصمیماتی گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص حذف شدن نام ایران از لیست کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی فیفا چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر