;
coinex

طراحی نوبیا Z60 اولترا پیش از عرضه رسمی فاش شد [+مشخصات احتمالی و رنگ بندی]

نوبیا در یک اقدام غیر منتظره از طراحی نوبیا Z60 اولترا و رنگ‌بندی آن پرده برداری کرد. این گوشی در سه رنگ چشم‌نواز آبی، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید نوبیا قصد دارد در تاریخ 19 دسامبر از Nubia Z60 Ultra خود در کشور چین رونمایی کند. از آنجایی که تا زمان رونمایی فاصله زیادی باقی نمانده، هر روز اطلاعات و تصاویر جدیدی از این گوشی در سطح اینترنت پخش می‌شود. امروز نیز این برند با انتشار چندین پوستر تبلیغاتی، از طراحی و رنگ بندی Z60 Ultra پرده برداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی نوبیا Z60 اولترا و مشخصات احتمالی آن

آن‌طور که در تصاویر منتشر شده پیداست، نوبیا زد 60 اولترا در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی به بازار عرضه خواهد شد. در پنل جلویی این دستگاه از یک نمایشگر تمام صفحه (فاقد سوراخ یا بریدگی) بهره گرفته شده و در پنل پشتی از طراحی نوین، مدرن و منحصربه‌فردی برای تنظیم دوربین‌های عقب استفاده شده است. بر مبنای این طراحی، دو دوربین در سمت چپ و یک دوربین زوم پریسکوپ به همراه یک فلاش LED و نام برند Nubia در سمت راست قرار گرفته است.

طراحی نوبیا Z60 اولترا

قاب پشتی رنگ‌های مشکی و سفید ظاهری ساده و بدون طرح دارد اما در نسخه آبی از یک الگوی کهکشانی خاص استفاده شده که زیبایی گوشی را دو چندان می‌کند. لبه‌های گوشی صاف هستند و در کناره راست آن دکمه‌های تنظیم صدا، یک دکمه قرمز رنگ و یک دکمه کشویی به چشم می‌خورد.

طراحی نوبیا Z60 اولترا
نسخه آبی نوبیا Z60 اولترا

گفته می‌شود که Nubia Z60 Ultra با نمایشگر 6.8 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز وارد بازار خواهد شد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x، حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات احتمالی Z60 Ultra می‌توان به پشتیبانی از رابط کاربری MyOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال OIS، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره  طراحی نوبیا Z60 اولترا و مشخصات احتمالی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر