coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی GPT-4 تنبل شده است؛ OpenAI تایید کرد

در چند روز گذشته خبر تنبل شدن هوش مصنوعی GPT-4 و واگذاری کارهایی که به او سپرده می‌شود حرف داغ دنیای تکنولوژی بود؛ حالا OpenAI این را تائید می‌کند و اعلام کرد این چت بات واقعا مانند قبل کار نمی‌کند.

OpenAI در پنل کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق، پستی مبنی بر چرایی تنبل شدن GPT-4 منتشر کرده و گفته که هوش مصنوعی‌اش را از یک ماه قبل یعنی از 11 نوامبر برابر با 20 آبان بروزرسانی نکرده است. این شرکت جزئیات بیشتری نگفته و تنها به تاکید بر اینکه عمدی در کار نبوده بسنده کرده است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی ChatGPT از انجام کارهای سنگین امتناع می‌کند

OpenAI با تائید اینکه هوش مصنوعی‌ محبوبش تنبل شده و کارهایی که به او سپرده  می‌شود را مثل سابق انجام نمی‌هد، اعلام کرده که بر روی رفع این مشکل کار می‌کند.

هرچند که این شرکت در صدد برطرف کردن این مشکل است اما زمان مشخصی برای انتشار نسخه بروزرسانی شده هوش مصنوعی‌اش اعلام نکرده؛ اگر شما نیز تجربه‌ی کار با چت جی‌پی‌تی 4 را داشته باشید، به وضوح متوجه کاهش سرعت او در پاسخ‌دهی به تسک‌ها خواهید شد. با این‌حال شرکت سازنده‌ی این هوش مصنوعی تسک‌هایی را که آن در جوابدهی به آن کند و نبلاتنه عمل می‌کند را فاش نکرده است.

مدل GPT-4 نسخه‌ی پرقدرت‌تری نسبت به دیگر مدل‌های ChatGPT است؛ به همین دلیل برما واضح نیست که این عدم بروزرسانی چه تاثیری بر دیگر مدل‌های مصنوعی مانند Copilot  مایکروسافت داشته است. بهرحال اگر از کاربران پرو پاقرص هوش مصنوعی متن محور هستید، می‌توانید از یکی از قدرتمند‌ترین رقبای آن یعنی Gemini که شرکت گوگل آن را به تازگی منتشر کرده کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تنبل شدن هوش مصنوعی GPT-4 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر