;
coinex

همکاری آنر با پورشه دیزاین رسما اعلام شد؛ منتظر اولین محصول این دو شرکت در ماه آینده باشید

همکاری آنر با پورشه دیزاین رسمی شد. شرکت آنر امروز با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی از همکاری خود با برند مشهور پورشه دیزاین خبر داد. اولین محصول مشترک این دو برند در ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

شرکت چینی آنر در سال 2013 به عنوان یک برند فرعی از هوآوی جدا شد و با تمرکز بر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده در مدت کوتاهی در میان جوانان به محبوبیت رسید. ماه گذشته این شرکت با رونمایی از سری آنر 100 خود با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. امروز نیز این شرکت با انتشار اعلامیه‌ای بار دیگر خود را در کانون توجه قرار داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همکاری آنر با پورشه دیزاین

شرکت آنر امروز در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، همکاری جهانی خود با برند مشهور و لوکس پورشه دیزاین را اعلام کرد. پورشه دیزاین که به سبب همکاری طولانی مدت خود با هواوی برند شناخته شده‌ای است، اکنون قرار است یک مشارکت و سرمایه‌گذاری سودآور را با آنر آغاز کند. گفته می‌شود که اولین محصول مشترک آنر و پورشه دیزاین در ژانویه سال 2024 در کشور چین رونمایی خواهد شد.

همکاری آنر با پورشه دیزاین

این دو کمپانی مدعی شده‌اند که هدف آنها از مشارکت با یکدیگر ایجاد محصولات خلاقانه و نوآورانه با طراحی استثنایی و فناوری پیشرفته است. از آنجایی که تاریخ اعلام شده با زمان رونمایی سری آنر مجیک 6 یکسان است، حدس زده می‌شود که اولین محصول این دو شرکت نسخه‌ ویژه‌ای از آنر مجیک 6 با دوربین قدرتمند و شارژ سریع 66 واتی باشد.

اگر به یاد داشته باشید در همکاری هواوی با پورشه دیزاین نسخه‌های ویژه‌ای از دستگاه‌های موجود ساخته می‌شد، بنابراین در شراکت آنر و پورشه دیزاین نیز احتمالا همین روند ادامه داده خواهد شد.

در نوامبر سال 2020، هواوی در یک اقدام استراتژیک برای مقابله با تحریم‌های آمریکا مجبور شد که سهام آنر را به سرمایه‌گذاران جدیدی بفروشد. این فروش نه تنها منجر به حفظ استقلال آنر شد بلکه باعث شد که این شرکت با توسعه محصولات و خدمات خود در جایگاه بالایی در بازار گوشی‌های هوشمند قرار گیرد.

از سوی دیگر، پورشه دیزاین نیز از بیش از 15 سال تجربه و موفقیت در بازار گوشی‌های هوشمند برخوردار است و در طی این سال‌ها دستگاه‌های متعدد با کارایی بالا را طراحی کرده است. شهرت اصلی این برند ناشی از طراحی پایدار، کاربردی و مینیمال است که بر پایه اصول پروفسور فردیناند الکساندر پورشه توسعه داده می‌شوند. این شخص با خلق پورشه 911 نمادین و اولین ساعت مچی تمام مشکی در جهان، به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

استفان بوشر، رئیس هیئت اجرایی پورشه دیزاین، از همکاری انحصاری خود با آنر اظهار مسرت کرده و این واقعه را نقطه عطفی در کارنامه محصولات الکترونیکی پورشه دیزاین دانسته است. او می‌گوید که هر دو شرکت هدف یکسانی را دنبال می‌کنند و آن هم تبدیل شدن به رهبران صنعت دستگاه‌های هوشمند مدرن و لوکس در جهان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره همکاری آنر با پورشه دیزاین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر