coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی‌های میان رده آنر X7B و آنر X8B در وبسایت IMDA و TDRA رویت شدند + مشخصات گوشی آنر X9B

آنر قصد دارد به زودی گوشی‌های میان رده  آنر X7B و آنر X8B را در بازار‌های مختلف همچون هند، امارات و سنگاپور عرضه کند.

اخیرا اطلاعاتی از گوشی‌های هوشمند میان رده آنر X7B و آنر X8B در وبسایت IMDA کشور سنگاپور منتشر شده بود. حال این گوشی‌ها در وبسایت TDRA نیز رویت شدند. دریافت گواهی TDRA امارات می‌تواند تا حدی به عرضه جهانی این دو گوشی اشاره داشته باشد و ظاهرا بازار هدف این دو گوشی تنها کشور‌های حوزه خلیج فارس و آسیای شرقی نخواهد بود.

اطلاعات دیگری از مشخصات گوشی‌های آنر X7B و آنر X8B در دسترس نیست. اما پیش از این، برادر بزرگ‌تر آنر X7B و آنر X8B یعنی آنر X9B در سایت BIS کشور هند و سایت IMDA کشور سنگاپور فهرست شده بود. مشخصات Honor X9B نشان می‌دهد که با یک گوشی میانرده روبه‌رو هستیم؛ پس به طبع دو گوشی آنر X7B و آنر X8B نیز در دسته میانرده یا حتی اقتصادی قرار می‌گیرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی آنر X9B

گوشی آنر X9B از یک نمایشگر 6.78 اینچی از نوع Super Amoled با نرخ تازه‌سازی 120Hz بهره می‌برد. این گوشی از پردازنده میا‌نرده Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 قدرت می‌گیرد و با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود.

آنر X7B و آنر X8B

 

در مجموعه دوربین‌های گوشی Honor X9B از ترکیب سه‌گانه سنسور اصلی 108 مگا‌پیکسلی، سنسور 5 مگا‌پیکسلی اولترا‌واید و یک سنسور ماکرو 2 مگا‌پیکسلی استفاده شده است. برای دوربین سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی از یک باتری نسبتا حجیم 5800mAh بهره می‌برد که از شارژ سریع 35 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر X9B از رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 13 استفاده خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آنر این گوشی را در اواخر دسامبر یا اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: thetechoutlook

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر