coinex
راهنمای خرید تکراتو

وام 100 میلیونی سربازان با بازپرداخت 5 ساله [جزئیات و شرایط]

بانک ملت به سربازان وام صد میلیونی می‌دهد. سربازانی که خدمت خود را تمام کرده‌اند می‌توانند وام 100 میلیونی اشتغال دریافت کنند.

بر اساس اخبار اعلام شده بانک ملت به سربازان بانک صد میلیونی می‌دهد. سقف این وام حداکثر 100 میلیون و مهلت پرداخت آن حداکثر پنج ماه است. سربازان پس از پایان خدمت خود اگر گواهی اشتغال خود را از قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح دریافت کنند می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: جمعیت ایران 89 میلیونی شد؛ ایران هفدهمین کشور پرجمعیت جهان

بازپرداخت این وام با سود 18درصد انجام می گیرد و همچنین دریافت این وام شروط دیگری هم دارد. سربازان که کارت پایان خدمت دارند با انعقاد قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر (کارمند دارای کسر اقساط و حساب جاری دارای معدل) یا وثیقه ملکی غیرمنقول داخل شهری (سند ملکی) می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند. به علاوه متقاضیان و ضامنان باید فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند.

در گزارش‌هایی که پیش‌تر در باره این وام اعلام شده بود آمده که: «این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه (فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و …) شده‌اند و طی سال‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماه اول ۱۴۰۰ از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد.»

بانک ملت برای این وام میانگین حساب را جز شروط خود نیاورده و سربازانی که خدمت خود را به پایان رسانده‌اند در صورت دریافت، معرفی و تایید گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه که ذیل معاونت استانداری‌ها ایجاد شده است؛ می‌توانند برای این وام به بانک ملت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره وام 100 میلیونی اشتغال سربازان چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر