coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه ؛ شرایط فروش محصولات سایپا [+جزئیات]

طرح فروش 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه توسط این شرکت اعلام شد. سایپا جدیدترین مدل‌های تولیدی خود را برای فروش عرضه کرده است.

طرح فروش 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه به زودی آغاز می‌شود. متقاضیانی که در دور اول و دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی شرکت کرده و مبلغ 100 میلیون تومان به عنوان حساب وکالتی بلوکه کرده، به زودی می‌توانند در دور بعدی عرضه خودرو در سامانه شرکت کرده و از بین 5 محصول سایپا یک مدل را انتخاب کنند. این 5 محصول از به‌روزترین مخصولات این خودروساز است و پیشرفت‌هایی در برخی بخش‌ها داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: طرح واگذاری ایران خودرو و سایپا استارت خورد [+جزئیات]

طرح فروش 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه

متقاضیانی خرید خودروهای سایپا که در دور اول و دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و موعد تحویل خودروهای آنها در ماه‌های آتی است، از 23 آذر مهلت درند که خودرو خود را لغو و یا خودروهای جدید سایپا را برای خرید انتخاب کنند.

این خودروها با توجه به ظرفیت‌های خالی ناشی از انصرف متقاضیان و یا افزایش تولید خودروسازان با توجه به تصمیمات کارگروه خودرو شورای رقابت و به هدف تسهیل خودرو برای همه متقاضیان عرضه شده‌اند.

در این مرحله 5 محصول سایپا شامل شاهین اتوماتیک، ساینا S با استاندارهای 85گانه، کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L و ساینا S تیپ DA در قالب سه طرح عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده عرضه خواهند شد.

طرح فروش 5 محصول سایپا در سامانه یکپارچه

سایپا این خودروها را با طرح فروش فوق العاده و با تحویل 90 روزه در سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند تا دقایق پایانی روز دوشنبه، 27 آذر 1402 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این طرح مشتریانی که مبلغ 100 میلیون تومان حساب وکالتی را در بانک‌ها عامل بلوکه کرده و موعد تحویل خودروهای آنها در ماه‌ها آتی است و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های ویرایشی قبلی و طرح فروش خودروهای وارداتی شرکت کرده، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو جدید را دارند.

لازم به ذکر است که افرادی که برای آنها دعوتنامه ارسال شده و یا خرید خودرو داشته‌اند و همچنین متقاضیانی که در طرح‌های فروش قبلی سامانه و یا طرح‌های عرضه خودروهای وارداتی شرکت کرده و واریز وجه داشته و در نوبت تحویل خودرو هستند، مشمول این طرح نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش محصولات سایپا در سامانه یکپارچه چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر