;
coinex

اختلال سراسری در سامانه های بانک ملت تکذیب شد

از ساعتی پیش اختلال سراسری در سامانه های بانک ملت باعث شد تا کاربران نتوانند عملیات بانکی روزمره را به درستی انجام دهند. حالا مسئولین این بانک خبر را تکذیب کردند.

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف خبر از اختلال سراسری در سامانه های بانک ملت از ساعاتی پیش دادند که عملیات بانکی را دچار مشکل کرده بود. برخی رسانه‌ها نیز صحت این اختلال را تأیید کرده‌اند. اما حالا مسئولین بانک رسماً اعلام کرند که هیچگونه اختلالی در سامانه‌های این بانک وجود ندارد و کاربران می‌توانند به امور بانکی روزانه خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: پرژوه رمزپول به طور قانونی در بانک مرکزی تعریف شد؛ ارز دیجیتال ایرانی بالاخره روی کار آمد

اختلال سراسری در سامانه های بانک ملت تکذیب شد

کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داخلی از اختلال سراسری در سامانه‌های بانک حبر دادند. با بررسی موضوع صحت اختلالات نیز تأیید شد. آخرین خبر نیز به نقل از منابع آگاه گفت:

«سامانه‌های بانک ملت از صبح امروز دچار اختلال شده و درحال‌حاضر از سامانه پشتیبان استفاده می‌کنند.»

اختلال سراسری در سامانه های بانک ملت تکذیب شد

با وجود اینکه اختلالات در سامانه‌های بانک ملت تأیید شده اما مسئولین این بانک از عدم وجود اختلال خبر داده و موضوع را به کلی تکذیب کردند.

گفتنی‌ست پرداخت الکترونیکی بنزین با سامانه‌های بانک ملت در جایگاه‌های سوخت همزمان با اختلالات و هک جایگاه‌های سوخت  توسط هکرهای اسرائیلی منجر به وجود این اختلالات شده است. این موضوع شایعه وجود اختلال در بانک ملت را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم امروز با اختلال در هنگام سوخت رسانی در جایگاه‌های سوخت و اختلال سامانه‌های بانک ملت مواجه شده‌اید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر