;
coinex

چگونگی دریافت بسته ویژه شب یلدا ایرانسل

بسته ویژه شب یلدا ایرانسل نیز مانند همراه اول با تدارکات خاص ارائه شد. بهترین اپراتور دیجیتال کشور بسته‌های ترکیبی خود را ویژه بلندترین شب سال عرضه کرد.

ایرانسل به عنوان دومین اپراتور کشور و بهترین اپراتور دیجیتال ایران مانند همراه اول از بسته‌های ویژه شب یلدا خود رونمایی کرد. مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل امکان خرید بسته‌هایی متنوع از بسته مکالمه ویژه گرفته تا اینترنت ویژه را دارا خواهند بود. اپراتور ایرانسل به ازای هر 4 دقیقه مکاله ایرانسلی در این ایام، 40 دقیقه مکالمه ایرانسلی به مشترکین هدیه می‌دهد. همچنین مشترکین ایرانسل می‌توانند تا 40 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: چگونگی دریافت بسته ویژه شب یلدا همراه اول

نحوه فعالسازی بسته ویژه شب یلدا ایرانسل

ایرانسل به مناسبت شب یلدا قصد دارد بسته‌های متوعی را شامل بسته مکالمه و اینترنت ویژه تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود هدیه دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ایرانیان در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، بر اساس یک سنت تاریخی، گرد هم می‌آیند و از حال هم با خبر می‌شوند تا آغاز نور و گرما و حرکت به سمت بهار را جشن بگیرند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امسال هم مانند سال‌های گذشته، با هدف تسهیل ارتباطات دیجیتال بین خانواده‌ها حتی از فاصله‌های دور، هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

نحوه فعالسازی بسته ویژه شب یلدا ایرانسل
بسته ویژه شب یلدا ایرانسل

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل امکان دریافت 40 دقیقه مکالمه رایگان بعد از 4 دقیقه مکالمه را دارا هستند. این بسته مکالمه از فردا پنجشبنه، 30 آذر فعال شده و تا روز بعد 1 در‌ماه 1402 قابل استفاده است. مشترکین برای فعالسازی بسته مکالمه می‌توانند کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* را شماره‌گیری کرده و یا از قیمت پیشنهادات در سوپراپلیکیشن ایرانسل من نسبت به فعال‌سازی این بسته اقدام کنند.

این طرح، از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

بسته ویژه اینترنت 40 گیگابایتی ایرانسل

ایرانسل علاوه بر بسته مکالمه ویژه خود، تا 40 گیگابایت اینترنت رایگان نیز به همه مشترکین هدیه می‌دهد. دریافت این هدیه فقط در بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپراپلیکیشن ایرانسل من قابل دریافت است و مشترکین با تکان دادن گوشی خود در این بخش می‌توانند هدیه خود را دریافت کنند. در روزهای ۳۰ آذر و اول دی ۱۴۰۲، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من، به ۱۴۰۲ کاربر مشترک اینترنت همراه، ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از زمان فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.

بیشتر بخوانید:

ایرنسل بسته‌های یلدایی جذابی درنظر گرفته است. شما نیز می‌توانید در ساعات اعلامی نسبت به فعالسازی این بسته‌ها اقدام کنید. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر