;
coinex

سوپر اپ ایرانسل‌ من در راه است؛ اپلیکیشنی برای تمامی سیم‌کارت‌ها

ایرانسل گامی دیگر برای تبدیل برنامه اختصاصی خود به سوپر اپ ایرانسل‌ من برداشته و قرار است خدمات این اپلیکیشن را برای شماره‌های غیرایرانسلی نیز ارائه کند.

ایرانسل تصمیم گرفته برای تبدیل کردن برنامه خود به بزرگترین سوپر اپ ایران ، پذیرای مشتریان غیرایرانسلی هم باشد و به آنها نیز خدمات ارائه کند.

طبق گفته روابط عمومی ایرانسل، کاریران ایرانسلی و غیر ایرانسلی می‌توانند با شماره تلفن خود در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ثبت نام کرده و از تمامی خدمات آن بهره ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سوپر اپ ایرانسل‌ من برای تمامی سیم‌کارت‌ها

کاربرانی که در سوپر اپ ایرانسل من ثبت نام می‌کنند، می‌توانند از خدمات و امکانات آن همچون پرداخت قبوض خدماتی، خدمات خودرویی، درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وب‌سایت‌های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه، خرید و فروش آنلاین سهام و… استفاده نمایند و دسترسی به تمامی خدمات و محصولات ایرانسل از جمله فروشگاه ایرانسل، تلویزیون اینترنتی لنز، پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، راویتو، ریتم، مودیو، سرویس آهنگ پیشواز و … برای آنها امکان‌پذیر است.

در واقع ایرانسل با هدف آسان کردن حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان و دسترسی مشترکان تلفن همراه به خدمات دیجیتال این کار را کرده است. در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، کاربران می‌توانند درصدی از تراکنش‌های مالی خود را در جیب جت (کیف پول ایرانسلی‌) پس‌انداز کنند.

سوپر اپ ایرانسل‌ من در راه است؛ اپلیکیشنی برای تمامی سیم‌کارت‌ها

اگر از کاربران این برنامه نیستید و ترغیب شده‌اید در آن ثبت نام کنید، کافیست آخرین نسخه ایرانسل‌من را از طریق وب‌سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف مثل گوگل‌پلی یا مایکت نصب کنید.

راه‌اندازی نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، عیسی زارع‌پور، آغاز شد و توسط تیم‌های داخلی ایرانسل به صورت کاملا بومی توسعه یافت. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از فناوری‌های نرم‌افزاری و با ساختار Cloud-Native توسعه یافته و قصد دارد به لقب بزرگترین سوپر اپلیکیشن ایران دست یابد. در حال حاضر، سوپر اپلیکیشن ایرانسل من بیش از ۵۰ میلیون نصب و بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد.

در زمان افتتاح این پروژه، وزیر ارتباطات به استقبال اقدام ایرانسل برای ورود به توسعه نرم‌افزارهای بومی پرداخته و گفته است:

ما آمادگی داریم تا خدمات دولت را در قالب پنجره واحد خدمات، با استفاده از نرم‌افزارهای بومی به مخاطبان فراهم کنیم و دسترسی مردم را تسهیل کنیم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، خط تولید کد کاملاً اتوماتیک شده (CI/CD)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در همه سطوح اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سوپر اپ ایرانسل‌ من چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر