coinex
راهنمای خرید تکراتو

تنظیمات دوربین وان پلاس 12R پیش از عرضه رسمی فاش شد

گوشی‌های جدید وان پلاس به زودی وارد بازار جهانی خواهند شد و حالا در فاصله یک ماهه از این واقعه، اطلاعات جدیدی در رابطه با تنظیمات دوربین وان پلاس 12R فاش شده است.

همان‌طور که می‌دانید وان پلاس 12R قرار است به زودی در کنار گوشی پرچمدار OnePlus 12 در سطح جهانی عرضه شود. اما حالا پیش از عرضه رسمی، جزئیات جدیدی درباره تنظیمات دوربین این دستگاه فاش شده است. طبق این اطلاعات جدید، سومین سنسور OnePlus 12R یک دوربین ماکرو خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تنظیمات دوربین وان پلاس 12R

شرکت وان پلاس این روزها سخت مشغول آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای رونمایی جهانی دو گوشی هوشمند جدید خود یعنی وان پلاس 12 و وان پلاس 12R در تاریخ 23 ژانویه 2024 است. اکنون مکس جامبور (Max Jambor)، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، مدعی شده که این دو گوشی در یک تاریخ وارد بازار جهانی شده و همچنین اطلاعاتی را درباره مشخصات دوربین مدل 12R فاش کرده است.

دوربین وان پلاس 12R

اطلاعات پیشین حاکی از آن بودند که این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سونی IMX890)، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود.

با این حال، مکس جامبور با انتشار توییتی در اکانت کاربری خود در شکه اجتماعی ایکس، اذعان داشت که به احتمال زیاد از دوربین تله فوتو صرف نظر شده و به جای آن از دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. جالب اینجاست که نسل قبلی این گوشی یعنی OnePlus 11R نیز از دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برخوردار بود و شاید علت اصلی پخش این شایعه هم همین مسئله باشد.

همچنین انتظار می‌رود که OnePlus 12R دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED BOE X1 با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. گفته می‌شود که در سیستم سخت‌افزار این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دو کوالکام استفاده خواهد شد و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی نیز در این نسل حفظ خواهد شد. با این حال، لازم است بدانید که تمام این اطلاعات از سوی افشاگران منتشر شده و ما برای آگاهی از مشخصات قطعی این گوشی باید تا عرضه جهانی صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تنظیمات دوربین وان پلاس 12R چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر