coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمونه عکس‌ های وان پلاس 12 ؛ پرچمدار جدید وان پلاس اس 24 اولترا را شکست می‌دهد

نمونه عکس‌ های وان پلاس 12 خبر از کیفیت بی‌نظیر و فوق‌العاده تنظیمات دوربین این گوشی می‌دهد. وان پلاس 12 رقیبی جدی و قدر برای پرچمداران سال آینده خواهد بود.

این روز‌ها بازار گوشی‌های پرچمدار اندرویدی حسابی داغ است و بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند کم کم آماده عرضه گوشی‌های پرچمدار سال آینده خود می‌شوند. وان پلاس 12 یکی از گوشی‌های مورد‌انتظار سال 2024 است و اخیرا نمونه عکس‌های این گوشی به طور رسمی منتشر شده است. لی جی لوییس، رئیس شرکت وان پلاس، شخصی بود که نمونه عکس‌ های وان پلاس 12 را در شبکه اجتماعی چینی Webio منتشر کرد. این عکس‌ها کیفیت دوربین‌های اصلی، اولترا واید و تله فوتو را به خوبی نمایش می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمونه عکس‌ های وان پلاس 12

در گوشی OnePlus 12 پردازنده Snaodragon 8 Gen 3 مورد استفاده قرار گرفته است. این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌هایی در زمینه پردازش‌ تصویر و هوش مصنوعی داشته است.

معمولا نمونه عکس‌هایی که از سوی شرکت‌های سازنده منتشر می‌شوند، در شرایط کنترل‌شده و نورپردازی قوی گرفته شده‌اند و بهترین عملکرد دوربین را به نمایش می‌گذارند. با این حال با تماشای نمونه عکس‌ های وان پلاس 12 می‌توان به کیفیت بالا و خیره‌کننده آن پی برد.

نمونه عکس‌ های وان پلاس 12

نمونه عکس‌های دوربین اصلی وان پلاس 12

دوربین اصلی وان پلاس 12 از یک سنسور 50 مگا‌پیکسلی (LY-808) برای عکاسی و فیلم‌برداری استفاده می‌کند. این سنسور با همکاری وان پلاس و سونی ساخته شده و رئیس وان پلاس درباره آن می‌گوید:

در عکاسی با موبایل سخت‌ترین چیزی که با آن سروکار داریم، بافت نور و سایه‌ها است. با توجه به طراحی مشترک دستگاه‌ها و الگوریتم‌های نوری، سنسور Sony LYT-808 با الگوریتم Super Light and Shadow Image Engine توسعه یافته است. به لطف رنگ‌های طبیعی Hasselblad، این الگوریتم تا حد زیادی بهبود یافته است.

به لطف دیافراگم عریض f/1.6 نور کافی وارد سنسور می‌شود، رنگ‌ها بسیار متعادل به‌نظر می‌رسند و همه چیز با جزئیات خوب و دقیق ثبت می‌شود. محدوده داینامیکی نیز خوب به‌نظر می‌رسد. به گفته وان پلاس موتور Super Light and Shadow از غیر طبیعی شدن و اشباع شدن رنگ‌ها جلوگیری می‌کند.

نمونه عکس‌های دوربین اولترا واید وان پلاس 12

دوربین اولترا واید وان پلاس 12 از سنسور سونی IMX581 استفاده می‌کند. لنز این دوربین از نوع 22 میلی‌متری با دیافراگم f/2.2 است. تفاوت عکس‌ها میان دوربین اصلی و دوربین اولترا واید کاملا مشخص است. محدوده داینامیکی در عکس‌های فوق عریض، به خوبی عکس‌های دوربین اصلی نیست و به طبع شاهد جزئیات کمتری در عکس‌های این دوربین خواهیم بود.

به طور کلی کیفیت دوربین اولترا واید گوشی OnePlus 12 در حد دوربین اصلی نیست و ظاهرا وان پلاس به این دوربین توجه چندانی نداشته و تعداد کم نمونه عکس‌های آن نیز گویا همین موضوع است. با این حال در مجموع نمونه عکس‌های دوربین اولترا واید وان پلاس 12 خوب توصیف می‌شوند.

نمونه عکس‌های دوربین تله فوتو وان پلاس 12

از سوی دیگر وان پلاس می‌خواهد توجه‌ها را به دوربین تله فوتو وان پلاس 12 جلب کند. این دوربین از یک سنسور پریسکوپی 64 مگا‌پیکسلی OV64B ساخت OmniVision بهره می‌برد. لی جی درباره دوربین تله فوتو وان پلاس 12 می‌گوید:

این دوربین به لطف رزولوشن بالا، تصاویری واضح با ترکیب‌بندی خوبی را حتی در فواصل دور ثبت می‌کند. حتی جزئیات ریزی همچون مژه‌ها، موها، کوه‌های برفی، جزئیات سازه‌ها و… در فاصله‌های دور نیز به زیبایی ثبت می‌شوند.

سنسور پریسکوپی وان پلاس 12 زوم اپتیکال 6 برابری دارد. فاصله کانونی در این دوربین 140 میلی‌متر است. نمونه عکس‌های گرفته شده دوربین تله فوتو وان پلاس 12 بسیار جذاب هستند و جزئیات ثبت شده در آن خیره‌کننده به‌نظر می‌رسند. عکس‌های گرفته شده در حالت پرتره نیز بسیار فوق‌العاده و پویا هستند.

نمونه عکس های وان پلاس 12
نمونه عکس پرتره وان پلاس 12

 

در پاسخ به این سوال که آیا دوربین وان پلاس 12 می‌تواند دوربین پرچمداران دیگر را شکست دهد یا خیر، باید بگوییم که هنوز برای قضاوت خیلی زود است و برای گرفتن عکس‌های طبیعی و واقعی و مقایسه آن با دیگر گوشی‌ها حداقل باید تا زمان عرضه آن در 5 دسامبر منتظر بمانیم. اما نمونه عکس های وان پلاس 12 نشان می‌دهند که این گوشی در بخش دوربین خصوصا دوربین تله‌ فوتو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو چیست. به نظر شما دوربین وان پلاس 12 می‌تواند در حد و اندازه رقبای پرچمدار خود ظاهر شود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر