coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه گلوبال Redmi Note 13 5G به جای دو دوربین در پشت، سه دوربین خواهد داشت

رندرهای منتشر شده از نسخه گلوبال Redmi Note 13 5G نشان می‌دهد که این گوشی به جای دو دوربین در پشت، سه دوربین خواهد داشت.

احتمالا سری ردمی نوت 13 شامل پنج دستگاه باشد که سه تای آن فایوجی و دو مدل دیگر 4G باشند. مدل‌های 5G همانند مدل‌هایی هستند که در چین به فروش می‌رسند. با این حال، رندرها نشان می‌دهند که مدل استاندارد ردمی نوت 13 فایوجی گلوبال کمی متفاوت خواهد بود.

رندرهای ردمی نوت 13 فایوجی گلوبال نشان می‌دهند که این گوشی سه دوربین در پشت دارد و این در حالی بوده که در نسخه‌های چینی این گوشی دو دوبین پشتی دارد. البته نسخه  Redmi Note 12 5G هم همینطور عرضه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه گلوبال Redmi Note 13 5G به جای دو دوربین در پشت، سه دوربین خواهد داشت

تصاویر نشان می‌دهند که در مدل گلوبال ردمی Note 13 5G از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. اما متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد دو سنسور دیگر در دسترس نیست.

نسخه چینی همانند نسل قبلی خود دارای یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. در بازارهای جهانی، شیائومی سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی موجود در Redmi Note 12 5G را با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی جایگزین کرد و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی را نیز اضافه کرد. شاید همین اتفاق برای نسخه گلوبال Redmi Note 13 5G هم اتفاق بیفتد.

علاوه بر دوربین‌های عقب، احتمالاً این گوشی ویژگی‌های دیگری از نسخه چینی خود را حفظ خواهد کرد. ردمی نوت 13 5G دارای صفحه نمایش OLED FHD+ 120Hz با اندازه 6.67 اینچ است. این گوشی از چیپست MediaTek Dimensity 6080 به همراه RAM LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 پشتیبانی می‌کند.

از نظر نرم‌افزاری، این گوشی از MIUI 14 بر پایه اندروید 13 راه‌اندازی می‌شود. این دستگاه دارای یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار، یک فلاش IR و یک چاشنی هدفون 3.5 میلیمتری است. احتمالا ردمی نوت 13 فایوجی انرژی خود را از یک باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی بگیرد و از شارژ 33 واتی پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه گلوبال Redmi Note 13 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر