;
coinex

ویژگی یادآور دارو (Medications Tracking) به اپلیکیشن سامسونگ Health اضافه شد

با ویژگی یادآور دارو (Medications Tracking) دیگر نگران فراموش کردن مصرف داروهای خود نخواهید بود. این قابلیت به زودی به اپلیکیشن Samsung Health اضافه خواهد شد.

سامسونگ ویژگی جدیدی را تحت عنوان Medications Tracking یا همان یادآور دارو به اپلیکیشن Samsung Health خود اضافه کرد. همان‌طور که از نام این ویژگی پیداست، وظیفه اصلی آن، کمک به کاربران در پیگیری داروهای تجویزی و بدون نسخه و همچنین یادآوری مصرف این داروها است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی یادآور دارو (Medications Tracking)

سامسونگ معتقد است که Medications Tracking به کاربران کمک می‌کند تا به مصرف منظم داروهای خود پایبند باشند. کاربران سامسسونگ هلث می‌توانند از طریق این قابلیت، هشدارها و آلارم‌هایی را تنظیم کرده و صدای آن را بسته به اهمیت دارو و حساسیت زمان مصرف آن به شکل ملایم یا قوی انتخاب کنند.

یادآور دارو

همچنین افرادی که مکمل‌های دارویی مختلف مانند ویتامین‌ها را برای تقویت سیستم بدنی خود مصرف می‌کنند هم می‌توانند از این هشدارها استفاده کنند. البته در این حالت به دلیل اینکه مصرف چنین داروهایی چندان حیاتی نیست، هشدار به صورت یک نوتیفیکیشن ظاهر می‌شود.

Samsung Health علاوه بر ردیابی و یادآوری‌ زمان مصرف داروها، یکسری اطلاعات اولیه و ضروری درباره برخی از داروهای پرمصرف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای مثال می‌توانید شما در این برنامه موارد مصرف، عوارض جانبی یا تداخل دارویی برخی از داروها را پیدا کنید.

این برنامه درباره برخی از غذاها یا نوشیدنی‌هایی که ممکن است با داروهای مصرفی واکنش‌های نامطلوبی داشته باشند نیز به کاربران هشدار می‌دهد. در حال حاضر، این ویژگی در دسترس مخاطبان ساکن ایالات متحده قرار گرفته و هنوز مشخص نیست که کشورهای دیگر چه زمانی آن را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی یادآور دارو (Medications Tracking) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر