;
coinex

گوگل به زودی قابلیت حذف از راه دور اپلیکیشن‌ها در پلی استور را فعال خواهد کرد

گوگل در اپدیت جدید‌ش قابلیت حذف از راه دور اپلیکیشن‌ها در پلی استور را افزوده است. بر اساس این قابلیت کاربران پلی استور از راه دور می‌توانند برنامه‌ها را از سایر دستگاه‌های که به اکانت آنها متصل است، پاک کنند.

بر اساس پستی از منبعی موسوم به Assemble Debug، گوگل در اپدیت جدید‌ش قابلیتی را برای کاربران پلی استور در نظر گرفته است. پیش از این امکان نصب برنامه از راه دور وجود داشت اما اکنون گوگل در تلاش است تا حذف برنامه‌ها از راه دور را فعال کند. براساس این قابلیت شما می‌توانید از دور برنامه‌های تمام دستگاه‌های که به اکانت شما متصل است را حذف کنید.

بیشتر بخوانید: کیبورد گوگل در تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو به قابلیت تشخیص دست نوشته مجهز خواهد شد

گوگل چند روز پیش آپدیت ماه دسامبر Play Services را منتشر کرد اما فعلا این امکان را برای کاربران پلی استور در نظر دارد و نسخه اندروید آن موجود نیست و فقط در نسخه 38.8 پلی استور مشاهده شده است. کاربران پیش از این فقط امکان نصب برنامه ها را در اختیار داشتند اما پس از این میتوانند برنامه های که به اکانت پلی استور آنها وصل است را حذف کنند.

برای استفاده از این قابلیت باید اقدامات زیر را انجام دهید:

در پلی استور روی تصویر پروفایل خود بزنید و گزینه Manage apps & device را انتخاب کنید.

به بخش Manage بروید.

روی نام دستگاه فعلی خود تپ کنید. اکنون می‌توانید فهرست تمام دستگاه‌های متصل به اکانت خود را ببینید.

دستگاهی را که می‌خواهید از روی آن اپلیکیشن حذف کنید، انتخاب نمایید.

از فهرست اپ‌ها، برنامه‌های مدنظر خود برای حذف‌شدن را انتخاب کنید.

از بالا راست روی آیکون حذف بزنید تا اپ‌های انتخابی خود را پاک کنید.

با طی کردن مراحل بالا شما می‌توانید برنامه‌ها را از راه دور حذف کنید. البته این قابلیت هنوز نواقصی دارد به طور مثال تمام برنامه‌های دستگاه را به شما نشان نمی‌دهد. اما منبعی که از این قابلیت خبر داده می‌گوید که امکان مرتب‌سازی برنامه‌ها از طریق اسم و حجم وجود دارد شما با استفاده از این گزینه می‌توانید برنامه‌های سنگین‌تر را شناسایی و حذف کنید.

به هرحال قابلیت حذف برنامه‌های تمام دستگاه‌های که به اکانت پلی استور ‌شما وصل هستند افزوده شده ولی برای رفع نواقص و انتشار نسخه عمومی این قابلیت باید منتظر بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت حذف از راه دور اپلیکیشن‌ها در پلی استور چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر