;
coinex

طرح فروش پراید وانت دی 1402 ؛ شرایط فروش سایپا 151 [+قیمت]

طرح فروش پراید وانت دی 1402 به زودی توسط سایپا آغاز می‌شود. در این مرحله امکان ثبت‌نام و خرید خودرو سایپا 151 با قیمت علی‌الحساب وجود دارد.

شرکت خودروسازی سایپا در جدیدترین طرح‌های فروش خود به سراغ وانت بار سبک و پرفروغ خود رفته است. در طرح فروش پراید وانت دی 1402 ثبت‌نام برای افراد تا زمان تکمیل رفیت ادامه دارد و برای ثبت‌نام اولیه می‌بایست مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت توسط مشتری پرداخت شود. طرح پیش فروش سایپا مختص دو مدل وانت پراید است که هرکدام ویژگی خود را دارند. در ادامه با جزئیات شرایط فروش پراید وانت همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: قیمت معاینه فنی برتر خودروها اعلام شد

طرح فروش پراید وانت دی 1402

به اطلاع نمایندگی‌ها و مجاز سایپا و مشتریان خودروهای این شرکت می‌رساند که شرایط پیش فروش سایپا 151 از فردا دوشنبه، 4 دی 1402 رأس ساعت 11 صبح آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طرح فروش سایپا 151 شامل دو مدل از این خودرو باری به شکل زیر می‌شود:

  1. سایپا 151 SE با کفی اتاق بار تیپ DA با پیش پرداخت مبلغ 129 میلیون و 500 هزار تومان
  2. سایپا 151 SE تیپ DA با پیش پرداخت مبلغ 128 میلیون تومان

موعد تحویل خودروها طبق بخشنامه فروش هفته چهارم خرداد 1403 خواهد بود.

طرح فروش پراید وانت دی 1402

سایپا امروز طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را آغاز کرده است. این طرح فروش ویژه سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و افرادی است که تاکنون در هیچ‌یک از طرح‌های فروش این سامانه شرکت نکرده‌اند. این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

قیمت شاهین اتوماتیک بنابر بخشنامه فروش سایپا 641 میلیون و 718 هزار تومان و قیمت ساینا S نیز 323 میلیون و 757 هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

این خودرو را می‌توان کوچکترین و ضعیف‌ترین وانت‌بار داخلی دانست. آیا شما در طرح فروش پراید وانت شرکت می‌کنید؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر