;
coinex

قابلیت شخصی سازی کانال با جدیدترین اپدیت تلگرام در دسترس قرار گرفت

جدیدترین اپدیت تلگرام منتشر شده که در آن قابلیت‌هایی جالبی دیده می‌شود. حلا کاربران می‌توانند در آپدیت جدید تلگرام شکل کانال‌ها را طبق سلیقه‌خود تغییر داده و طراحی کنند.

برای استفاده از این ویژگی، باید با اهدای جایزه به کاربرانی که بیشترین فعالیت را دارند، سطح کانال را ارتقا دهید؛ به این ترتیب ادمین‌ها برای کاور پروفایلشان می‌توانند از یک رنگ و لوگو، و ایموجی برای تصویر پس زمینه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جایگزین تعدادی از کارمندان گوگل خواهد شد

استفاده از ایموجی‌ها برای ادمین‌ها محدودیت ندارد و آنها می‌توانند از یکی از هزاران ایموجی‌ که توسط هنرمندان تلگرام به این اپلیکیشن اضافه شده، استفاده کنند. به منظور تنظیمات شخصی‌سازی ظاهر کانال، شما باید به بخش تنظیمات و سپس گزینه “Appearance” مراجعه کنید.

با به‌روزرسانی اخیر تلگرام ، می‌توانید، مطالب کانال را به صورت استوری به اشتراک بگذارید. این امکان به شما اجازه می‌دهد اندازه و موقعیت پست‌ها را به دلخواه تغییر داده و کاربران با لمس آن‌ها به‌طور مستقیم به کانال هدایت می‌شوند.

علاوه بر این با آپدیت جدید تلگرام، توانایی بازنشر (ری‌پست) پیام‌های گوناگون از جمله تصاویر، فایل‌ها، صدا و ویدیو نیز پشتیبانی می‌شود و قرار است قابلیت‌های جدیدی همچون برگزاری نظرسنجی در ری‌پست‌ها ایجاد شود

ویژگی‌ دیگری که با بروزرسانی جدید تلگرام به آن دست خواهید یافت، امکان اهدای سرویس پریمیوم به چندین کاربر است. در بخش جدید با عنوان “Gift Premium” که در تنظیمات اضافه شده است، شما می‌توانید به حداکثر 10 نفر سرویس پریمیوم را هدیه دهید. علاوه بر این می‌توانید جوایز بیشتری به کاربران هدیه و لیست اسامی آنها را منتشر کنید.

در ورژن به‌روز شده تلگرام ، کاربران می‌توانند تعداد بازدید استورهای خود را مشاهده کرده و به افرادی که پست‌های آنها را بازنشر می‌کنند دسترسی خواهند داشت.

در آخر به یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های تلگرام می‌رسیم که با دانلود آخرین نسخه آن به دسترسی خواهید داشت. از این پس می‌توانید تصاویر را به استوری خود اضافه کنید؛ حتی می‌توانید برای زیباتر شدن استوری‌تان پس زمینه تصویر را حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اپدیت تلگرام چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر