;
coinex

تماشا کنید: اولین تصاویر هواوی Enjoy 70 پرو منتشر شد

در یک افشاگری تازه، مشخصات کلیدی و طراحی جذاب گوشی Huawei Enjoy 70 Pro فاش شد. با ما به تماشای اولین تصاویر هواوی Enjoy 70 پرو بنشینید.

اگر به یاد داشته باشید شرکت هوآوی در اوایل ماه جاری از گوشی هوشمند Enjoy 70 خود در کشور چین رونمایی کرد. اما در کمال تعجب، در رویداد معرفی این گوشی خبری از مدل پرو سری Enjoy 70 نبود. اما اکنون اخبار جدیدی منتشر شده که احتمال عرضه هواوی Enjoy 70 پرو، به عنوان جانشین هواوی Enjoy 60 پرو، در آینده نزدیک را بالا می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصاویر هواوی Enjoy 70 پرو

اخیرا افشاگری در حساب کاربری خود به نام WhyLab پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته و در آن از مشخصات هواوی Enjoy 70 پرو پرده برداشته است. همچنین این افشاگر با انتشار تصاویری از این گوشی، طراحی هواوی Enjoy 70 Pro از جلو و عقب را به نمایش عموم گذاشت.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، در پنل پشتی Huawei Enjoy 70 Pro یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل قرار گرفته که یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. متاسفانه در این تصاویر تنها نسخه مشکی با پوشش براق به نمایش گذاشته شده، اما این گوشی در رنگ‌های سفید و سبز زمردی نیز در بازار موجود خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، هواوی Enjoy 70 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی خواهد بود. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام (فورجی) مجهز خواهد شد و درست مانند نسل قبلی خود یعنی هواوی Enjoy 60 پرو از 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی باریک و سبک می‌توان به ضخامت 8.4 میلی‌متر، وزن 199 گرم، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی و رابط کاربری HarmonyOS 4 اشاره کرد.

نظر افشاگر درباره تاریخ رونمایی این دستگاه، روی 26 دسامبر و هم‌زمان با معرفی سری هواوی نوا 12 بود، اما این حدس غلط از آب درآمد. با این حال، مطمئنا تا زمان معرفی این گوشی میان رده هواوی زمان زیادی باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر منتشر شده از گوشی هواوی Enjoy 70 Pro و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر