;
coinex

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو (Galaxy Book 3 Go) با اسنپدراگون 7c پلاس نسل ۳ رسما معرفی شد

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 3 گو (Galaxy Book 3 Go) معرفی شد. این لپتاپ برای دانش‌آموزان، دانشجویان و به عنوان یک لپ‌تاپ ثانویه در کارهای اداری طراحی شده است.

سامسونگ از لپ‌تاپ جدید و مقرون‌به‌صرفه خود با نام Galaxy Book 3 Go با سیستم عامل ویندوز 11 و اتصال 5G رونمایی کرد. این دستگاه جانشین گلکسی Book 2 Go از سال گذشته است و به همان پردازنده نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 7c+ نسل 3 مجهز شده است. به طور کلی این لپ تاپ با نسل قبلی خود تفاوت چندانی ندارد و در واقع می‌توان گفت که همان گلکسی بوک 2 گو دوباره بسته‌بندی شده جهت تکمیل سری گلکسی بوک 3 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات سامسونگ گلکسی بوک 3 گو

لپ تاپ دانشجویی سامسونگ گلکسی Book 3 Go دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی است که با پوشش ضد تابش نور پوشانده شده است. این لپ‌تاپ از وبکم 720p، صفحه کلید بدون نام‌پد و ترک‌پد بزرگ برخوردار است.

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو

گلکسی بوک 3 گو از پردازنده Snapdragon 7c+ Gen 3 کوالکام قدرت می‌گیرد. این پردازنده با استفاده از فناوری 6 نانومتری TSMC ساخته شده و از چهار هسته Cortex-A78، چهار هسته Cortex-A55 و یک پردازنده گرافیکی Adreno برخوردار است. قدرت سیستم سخت‌افزار این لپ‌تاپ با 4 گیگابایت رم از نوع LPDRRx و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eUFS تکمیل می‌شود. قابل ذکر است که فضای ذخیره‌سازی را می‌توان از طریق اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی افزایش داد.

این دستگاه سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می‌کند و از چندین ویژگی اختصاصی اکوسیستم گلکسی از جمله سوئیچ خودکار بادز، مولتی کنترل (Multi Control)، نمایشگر دوم (Second Screen) و اشتراک‌گذاری سریع (Quick Share) پشتیبانی می‌کند.

از قابلیت‌های اتصالی و ارتباطی بوک 3 گو می‌توان به اتصال 5G، وایفای 6E، بلوتوث 5.1 برای اتصال بی‌سیم، یک پورت USB تایپ A، دو پورت USB تایپ C، دو بلندگو استریو 1.5 واتی و جک هدفون و میکروفون 3.5 میلی‌متری (یک کانکتور دوکاره) اشاره کرد.

گلکسی بوک 3 گو 15.5 میلی‌متر ضخامت و 1.43 کیلوگرم وزن دارد و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته سامسونگ، این لپ‌تاپ با 30 دقیقه شارژ 8 ساعت کار بی‌وقفه را ارائه می‌دهد. در حقیقت تنها تفاوت بوک 3 گو با Galaxy Book 2 Go شارژ سریع‌تر است.

سامسونگ گلکسی بوک 3 گو

یکی از مقامات Samsung Electronics در رابطه با این لپتاپ می‌گوید:” Galaxy Book 3 Go 5G محصولی است که با شبکه فوق سریع فایوجی، اکوسیستم گلکسی و قابلیت حمل آسان تجربه یک زندگی هوشمند در هر زمان و مکان را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.”

سامسونگ Galaxy Book 3 Go در کره جنوبی 557700 وون (معادل 430 دلار) قیمت دارد و از تاریخ 2 ژانویه 2024 (12 دی 1402) از طریق فروشگاه‌های سامسونگ (آنلاین و آفلاین) و سه اپراتور تلفن همراه (KT،LG Uplus و SKT) در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک 3 گو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر