coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ موفق به فروش 1.5 میلیون نسخه از گلکسی جامپ در کره جنوبی شده است

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کره‌جنوبی، گوشی گلکسی جامپ سامسونگ است که توانسته فروش خوبی را در این بازار تجربه کند و به ثبت برساند.

برخی از علاقمندان به فناوری باور دارند که سامسونگ برای بدست آوردن موفقیت بیش‌ازحد، تعداد زیادی گوشی عرضه می‌کند که احتمالاً فرایند توسعه نرم‌افزار و انتشار به‌روزرسانی‌ها را کاهش می‌دهد. اما ارقام فروش نشان می‌دهد که استراتژی ارائه محصولات برای همه به خوبی جواب داده است. این شرکت بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان از نظر فروش واحدهاست. در واقع، سری گوشی‌های هوشمند Galaxy Jump که تنها در کره‌ی جنوبی موجود است، از لحاظ فروش بسیار خوب عمل کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی جامپ سامسونگ

سری گوشی‌هوشمند Galaxy Jump که به همکاری با ارائه‌دهنده تلفن همراه کره‌ی جنوبی KT معرفی شده است، در یک بازه سه ساله به فروش 1.5 میلیون واحد رسیده است. KT این اعداد را دیروز چند هفته پس از عرضه گوشی Galaxy Jump 3 (یا همان Galaxy M44 5G) اعلام کرد. Galaxy Jump اصلی که در سال 2021 عرضه شد، فروش بیش از 500,000 واحد را داشته است، در حالی که فروش Galaxy Jump 2 بیش از یک میلیون واحد را گذشته است.

Galaxy Jump 2 دارای یک مجموعه چهار دوربین است و بسیار محبوب در میان والدین و مصرف‌کنندگان با میانگین سنین بالا است. این گوشی با ویژگی‌های منحصر به فردی مانند کنترل از راه دور، پیشگیری از فیشینگ صوتی و یک ویجت ساده یوتیوب ارائه شد.

Samsung Galaxy Jump 3 White M44

کیم بایونگ-گیون، مدیرعامل بخش کسب‌وکار دستگاه‌های KT، گفت: “ما ادامه خواهیم داد تا تلاش کنیم تا گوشی‌هوشمند و خدماتی را که مشتریان می‌خواهند، با قیمت مناسب ارائه دهیم.”

گوشی هوشمند Galaxy Jump 3 ماه گذشته با برچسب قیمتی 400,000 وون کره‌ای (310 دلار) در کره‌ی جنوبی عرضه شد. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 888 قدیمی اما هنوز قدرتمند است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همچنین این گوشی دارای یک شیار کارت حافظه microSD نیز است. این گوشی برای کسانی بهینه‌سازی شده است که می‌خواهند ویدیوها را تماشا کنند و بازی‌های نسبتا سنگین را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنند.

این گوشی دارای صفحه نمایش PLS LCD 6.6 اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی 120Hz است. در بخش ستاپ دوربین نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، حسگر عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی و سلفی آن می‌توانند ویدیوهای 4K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را ضبط کنند. این گوشی دارای باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تعداد نسخه‌های به‌فروش رفته گلکسی جامپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر