coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ مشخص شد

رنگبندی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شد. این سری پرچمدار و مورد انتظار سامسونگ به زودی و در اوایل سال جدید میلادی رسما معرفی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 است. اما اکنون پیش از عرضه رسمی، رنگ بندی گوشی‌های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید در اوایل این ماه، گزارشی منتشر شده بود که میگفت مدل پایه سری گلکسی S24 در چهار رنگ بنفش، خاکستری، زرد و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. اما امروز افشاگری به نام Roland Quandt تصاویری را از قسمت خشاب سیم‌کارت دو گوشی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت که سه گزینه رنگی نارنجی، بنفش و سفید را تایید می‌کرد.

رنگبندی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

این افشاگر ادعا می‌کند که این قطعات را از یک فروشگاه لوازم جانبی به عنوان قطعات یدکی تهیه کرده است. بنابراین با این اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که دو گوشی Galaxy S24 و Galaxy S24 پلاس در رنگ‌های مشکی، نارنجی، سبز، بنفش، آبی، طلایی و سفید به بازار عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، افشاگر معروفی به نام Ice Universe در توییتی جداگانه ابعاد گلکسی اس 24 را فاش کرد و مدعی شد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.16 اینچی آمولد، ضخامت 7.6 میلی متر و وزن 168 گرم خواهد بود.

چندی پیش نیز رندرهای با کیفیت و رسمی عضو دیگر این خانواده یعنی Galaxy S24 Ultra منتشر شده بود و رنگ‌بندی مشکی، زرد، بنفش و خاکستری را به نمایش می‌گذاشت. انتظار می‌رود که سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی 1402) از گوشی‌های گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی سری گلکسی اس ۲۴ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر