;
coinex

مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴

حالا که در روز های پایانی سال ۲۰۲۳ قرار داریم، بیاید تا مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴ را ببینیم،

سال ۲۰۲۴ وعده بازی های بزرگ و خاصی را داده است اما برخلاف پارسال که تقریبا زمان عرضه اکثر بازی ها از قبل مشخص بود، زمان عرضه دقیق بسیاری از بازی هایی که در سال ۲۰۲۴ عرضه میشوند مشخص نیست و فقط میدانیم در چه نیمه ای از سال منتشر خواهند شد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

قطعا مورد انتظار ترین بازی برای هواداران ایکس باکس و علاقه مندان به سبک ترس روانشناختی نسخه دوم بازی هلبلید است. در نسخه اول این بازی با تکنولوژی های صوتی عجیب و گرافیک بالا در زمان عرضه توانست سر و صدا به پا کند و توجه منتقدین را به خود جلب کند، اما اینبار سازندگان پا را فراتر گذاشته و به گفته کارگردان بازی نسخه اول در مقابل نسخه دوم همانند یک بازی مستقل و کوچک به نظر میرسد! باید دید تا چه حد این ادعا درست است، این بازی انحصاری ایکس باکس است و برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس در تاریخ نامعینی از سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بازی Prince of Persia

همواره در تاریخ ویدیوگیم یکی از بزرگترین آرزو های هر گیمر ایرانی وجود زیرنویس و یا حتی دوبله پارسی در بازی ها بوده است و سرانجام در سال ۲۰۲۴ این اتفاق توسط شرکت یوبیسافت و در یک بازی بزرگ به وقوع میپیوندد! ویدیو های منتشر شده از بازی حاکی از وجود دوبله فارسی سطح بالا به همراه زیرنویس فارسی در این بازی است و داستان این بازی که شاهزاده پارسی است نیز خود برای مورد انتظار بودن آن کافیست. سبک این بازی پلتفرمر دو بعدی است و در ۲۸ دی ماه برای کنسول های نسل نهمی عرضه خواهد شد.

آیا میدانستید که با خرید گیم پس ایکس باکس میتوانید به طور همزمان به بیش از 100 بازی دسترسی خواهید داشت.

مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth

این بازی دنبال بازی Yakuza Like Dragon میباشد و اگر تا الان این سری را تجربه نکرده‌اید الان بهترین فرصت برای این کار است. همانطور که از نام بازی پیداست داستان بازی در ژاپن به وقوع میپیوندد و با توجه به تریلر های بازی با شهری زیبا و پویا طرف هستیم. سازندگان قول یک داستان غنی تر و احساساتی تر را به بازیکنان داده‌اند و اگر علاقه مند به یاکوزا و ژاپن هستید این بازی برای شما ساخته شده است! زمان عرضه بازی ۶ بهمن ماه است و برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Final Fantasy Rebirth VII

یکی دیگر از بازی های مورد انتظار سال 2024، نسخه جدید سری بازی محبوب فاینال فانتزی میباشد. بعد از بازسازی نسخه قبلی و کیفیت بالای آن، انتظارات از این نسخه نیز بسیار بالاست و امیدواریم به ادامه داستان کلاود و یا ولنتاین بپردازد، این بازی 9 بهمن ماه برای کنسول های نسل نهمی پلی استیشن به صورت انحصاری عرضه میشود.

خرید یوبیسافت پلاس از ایکس باکس استور

مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۴

بازی Tekken 8

اگر علاقه مند به بازی های مبارزه ای باشید امکان ندارد نام سری بازی های تیکن را نشنیده باشید، جدیدترین نسخه این بازی پس از سال ها با بهبود های فراوان و خاص قرار است که در 6 بهمن ماه برای کنسول های نسل نهم عرضه شود. نمایش های فراوانی از این بازی وجود دارند و نوید یک بازی مبارزه ای با کیفیت و دارای تنوع بالا را میدهند.

 

بازی Suicide Squad

این بازی بعد از معرفی سر و صدای زیادی به پا کرد و از آنجایی که در دنیای سه گانه بتمن آرکام جریان دارد به شدت مورد توجه و البته انتقاد گرفته است! در این بازی لیگ عدالت متشکل از بتمن و سوپرمن و باقی ابر قهرمانان با یک ماده سمی مسموم شده اند و همگی به شخصیت های منفی تبدیل شده اند و این وظیفه جوخه انتحاری است که شهر و حتی دنیا را از دست آنها نجات دهد. نمایش های گیمپلی بازی امیدوار کننده بوده اند و همینطور صحبت های سازندگان بازی مبنی بر اینکه بتمن نقش زیادی در بازی دارد و در بسیاری از مراحل سایه به سایه در شهر دنبال شماست و شما باید از دست او فرار کنید. این بازی 13 بهمن ماه برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر های شخصی عرضه میشود.

 

بازی STALKER 2

این بازی که به دلیل حمله به اوکراین، مدت ها در مراحل پس از تولید قرار داشت سرانجام در سال 2024 عرضه خواهد شد و یک روایات ترسناک و اکشن در محوطه رازآلود نیروگاه چرنوبیل خواهد بود! محیط بازی بسیار مخوف و زیبا درست شده است و میتوان انتظار یک داستان و گیمپلی قوی از این بازی را داشت چرا که این استودیو کوچک مارا در نسخه اول ناامید نکرد. تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص نیست اما گفته شده است در نیمه نخست 2024 برای کنسول های نسل نهمی عرضه میشود.

 

سال 2024 سالی غنی برای گیمر هاست و پر از دنباله های مختلف است و صد البته در سال آینده اطلاعات بیشتری از مورد انتظارترین بازی سال های اخیر یعنی GTA VI کسب خواهیم کرد! بسیاری از بازی ها نیز در لیست بالا وجود ندارند چرا که لیست بلند بالایی از بازی های درجه یک در سال 2024 عرضه خواهند شد.

مجموعه ایکس باکس استور با بیش از 7 سال فعالیت در زمینه بازی های ایکس باکس ، گیم پس ، یوبیسافت پلاس و … بهترین گزینه برای خرید بازی های ایکس باکس ، یوبیسافت پلاس ، گیم پس آلتیمیت و… برای شما عزیزان میباشد.

/

پایان رپورتاژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر