coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آنر X50 GT پیش از عرضه رسمی لو رفت

تا زمان رونمایی از گوشی Honor X50 GT مدت زیادی باقی نمانده و اخیرا مشخصات آنر X50 GT و قیمت آن پیش از عرضه رسمی لو رفته است.

امروز آنر تائید کرد که گوشی Honor X50 GT در 4 ژانویه در چین معرفی خواهد شد. در حال حاضر مشتریان می‌توانند این محصول را از فروشگاه آنلاین رسمی شرکت پیش خرید کنند.

آنر تصاویر رسمی گوشی را در سایت خود قرار داده و اعلام کرده است که آنر X50 GT در چهار پیکربندی مختلف عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر X50 GT پیش از عرضه رسمی لو رفت

به طور همزمان، افشاگر معروف، Digital Chat Station مشخصات فنی Honor X50 GT را لو داد. آنر X50 جی تی در چهار گزینه عرضه خواهد شد.

هرچند قیمت این گوشی توسط شرکت اعلام نشده ولی شایعات می‌گویند قیمت آن ممکن است در رنج 2000 یوان (حدود 280 دلار) تا 3000 یوان (حدود 425 دلار) قرار بگیرد. آنر رنگ بندی این گوشی را مشکی (Magic Night Black) و نقره‌ای (Silver Winged God of War) اعلام کرده است.

Digital Chat Station هم در وبیو برخی مشخصات این گوشی را عنوان کرده است. احتمالا Honor X50 GT با یک صفحه نمایش اولد 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120Hz عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بوده و از سیستم عامل Magic OS 7.2 بر پایه اندروید 14 پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند آنر از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 و یک باتری 5800 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی بهره خواهد برد. برای جلوگیری از داغ شدن گوشی، این دستگاه به یک واحد خنک‌کننده VC به مساحت 5100 میلیمترمربع مجهز خواهد بود.

مشخصات آنر X50 GT

دوربین دوگانه در پشت این گوشی شامل یک حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75 است. متأسفانه اطلاعاتی درباره دوربین دوم یا دوربین سلفی X50 GT موجود نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات آنر X50 GT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر