coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس جزئیات بیشتری از مشخصات وان پلاس ایس 3 را فاش کرد

کمپین تبلیغاتی وان پلاس آغاز شده و در این میان، اطلاعاتی درباره مشخصات وان پلاس ایس 3 نیز منتشر شده است. قرار است این گوشی هوشمند در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) رسما در چین رونمایی شود.

کمپانی وان پلاس در تیزر جدید خود، اطلاعات جزئی‌تری از وان پلاس Ace 3 را در اختیار طرفدارانش قرار داده است. در تیزر جدید می‌بینیم که گوشی OnePlus Ace 3 از نمایشگر فوق‌باریک برخوردار شده و اسکنر اثر انگشت را در خود جا داده است. این نمایشگر با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود.

گوشی ایس 3 به‌صورت پیش‌فرض، رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید را اجرا می‌کند. این گوشی هوشمند تا 3 سال آینده، آپدیت نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. وان پلاس در این موبایل از دو اسپیکر استریو با چینش خظی استفاده کرده که از تکنولوژی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

از نظر سرویس‌های لوکیشن هم باید گفت که وان پلاس Ace 3، قابلیت‌های L1 و L5 دو فرکانس GPS را دارد و به همین دلیل، دقت بسیار بالایی خواهد داشت. این قابلیت همچنین شامل سیستم سه باند  Beidou B1I + B1C + B2a می‌شود.

مشخصات وان پلاس Ace 3

وان پلاس در تیزر دیگری که اخیرا منتشر کرده، به آنتن‌های 360 درجه برای تقویت سیگنال پایدار اشاره کرده است. این گوشی هوشمند همچنین از وای فای 7 برخوردار می‌شود که سرعت بالاتر و تاخیر کمتری دارد. وان پلاس ایس 3 از NFC چند جهته نیز برخوردار شده که به کاربر اجازه می‌دهد در زاویه‌های مختلف بتواند از قابلیت NFC استفاده کنند.

ویژگی‌های دیگری که به‌لطف تیزرها از آنها اطلاع داریم، پنل ProXDR با تکنولوژی Photo Matrix Display، قابلیت rain Touch (پاسخدهی نمایشگر با دست‌های خیس) و اکسسوری‌های نسخه محدود است که همراه با گوشی عرضه می‌شوند.

مشخصات وان پلاس Ace 3 (شایعه و اخبار لو رفته)

انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس به نمایشگر 6.78 اینچ BOE X1 LTPO با رزولوشن 1.5K مجهز شود. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و روشنایی بسیار خوبی خواهد داشت. شایعه شده که در پنل پشتی ایس 3 از سه لنز دوربین اسفاده می‌شود. احتمالا لنزهای 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل ماکرو، تنظیمات دوربین را تشکیل خواهند داد. در نمای جلویی هم یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

عملکرد پردازشی این گوشی وان پلاس جدید بر عهده‌ اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که با رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت جفت می‌شود. گفته می‌شود که وان پلاس در گوشی Ace 3 از باتری 5500 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که با حداکثر توان 100 وات شارژ می‌شود. این تلفن همراه در بازارهای جهانی با اسم رسمی OnePlus 12R معرفی و عرضه می‌شود.

رنگ بندی این گوشی موبایل شامل تنوع طلایی، مشکی و آبی خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات گوشی جدید وان پلاس چیست؟ آیا چنین مشخصاتی می‌تواند شما را به خرید این گوشی ترغیب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر