coinex
راهنمای خرید تکراتو

بلیت مترو و اتوبوس یک هفته رایگان شد؛ خدمات رایگان به مناسبت روز زن

شهرداری تهران به مناسبت روز زن، بلیت مترو و اتوبوس را یک هفته رایگان کرد. البته این تنها خدمات رایگان در این 7 روز نیست. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

13 دی‌ماه 1402 مصادف شده است با روز مادر و روز زن، شهرداری تهران به مناسبت این روز فرخنده، خدمات رایگانی را مانند بلیت مترو و اتوبوس، بازدید از برج میلاد و غیره را برای بانوان در نظر گرفته است. البته امسال برنامه‌هایی دیگری نیز برای بانوان سرزمین ایران در نظر گرفته شده است که در زمان اجرایی شدن به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: رئیس‌جمهور اینترنت را برای قشر ضعیف جامعه رایگان نکرد بلکه آن را حذف کرد

بلیت مترو و اتوبوس برای بانوان یک هفته رایگان شد

خدمت رایگان برای بانوان تهرانی تا یک هفته ادامه‌دار خواهد بود. شهرداری تهران با راه‌اندازی پویش «قدردانیم» با عنوان «شهر قدردان توست» علی‌رغم اینکه درنظر دارد بلیت اتوبوس و مترو را برای بانوان رایگان کند، خدماتی دیگری نیز مانند خدمات تفریحی رایگان برج میلاد، امکانات رفاهی اراضی عباس‌آباد، امکانات ورزشی سازمان ورزش، اکران فیلم در پردیس‌های سینمایی و برخی امکانات دیگر را رایگان کرد.

لازم به ذکر است که پویش آزادی زنان و مادران زندانی جرایم مالی و غیرعمد نیز قرار است امسال برگزار شود.

بلیت مترو و اتوبوس برای بانوان یک هفته رایگان شد
بلیت مترو و اتوبوس برای بانوان یک هفته رایگان شد

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران دراین رابطه گفت: «امسال بر اساس نکات و پژوهش‌هایی که انجام شده پویش «قدردانیم» به پاس تقدیر و تجلیل از همه زنان و نقش بی ‌بدیل شان در حیات، مدنظر قرار گرفته که امیدواریم تمامی عزیزان تلاش کنند تا محوریت این شعار حفظ شود.»

وی افزود:

مجموعه ای از افتتاح‌‏ها را در هفته زن به ویژه در شنبه‌های « افتخار و امید» با گشایش زیرساخت‌های تازه مرتبط با حوزه بانوان شهر تهران شاهد خواهیم بود. همچنین بهسازی زیرساخت‌های قدیمی مرتبط با زنان کلید خورده که در واقع سال آینده را می‌توان «نهضت بهسازی» همه مجموعه‌های زنان نامید که ان شاءالله با همکاری و تلاش جدی شهرداران مناطق به سرانجام خواهید رسید.

بلیت مترو و اتوبوس برای بانوان یک هفته رایگان شد

قیمت بلیط مترو

قیمت بلیت مترو تک سفره در نیمه دوم سال 1402 برای خطوط اصلی معادل 4 هزار تومان و برای خط 5 که مسیر بین کرج و تهران است کمی گران‌تر بوده و معادل 5 هزار تومان است. البته اگر بخواهید در این خط تا هشتگرد هم بروید باید 9 هزار تومان هم هزینه کنید. آخرین قیمت استثنا نیز مربوط به بلیت تک سفره فرودگاه امام خمینی است که 15 هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح خدمات رایگان برای بانوان به ماسبت روز زن چیست؟ لطفاً نظرات خود را به ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من امروز سوار اتوبوس صادقیه هفت تیر شدم و رایگان نبود
    چه رفت چه برگشت بلیت رایگان نبود و جا ۳۸۰۰، ۴۰۰۰ تومن هم پول گرفتن

    پاسخ