;
coinex

قیمت بسته های اینترنت همراه اول در حال حاضر چند است؟

قیمت بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل پس از دریافت مجوز از سمت وزارت ارتباطات، افزایش یافتند. لیست قیمت بسته‌های جدید حاکی از افزایش 34 درصدی است.

در این چند روزه اخبار مربوط به قیمت بسته‌ های اینترنت همراه اول و ایرانسل و دیگر اپراتورهای همراه در صدر اخبار قرار دارد. بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول نخست با افزایش 34 درصدی برچسب قیمتی جدید دریافت کردند ولی طبق بررسی روزنامه فرهیختگان، این وسط قیمت بسته های همراه اول در یکی دو مورد تا 156 درصد و قیمت بسته های ایرانسل نیز در برخی موارد تا 111 درصد هم افزایش یافته است. در ادامه نوشته ضمن انتشار قیمت بسته های ایرانسل و همراه از سمت روزنامه فرهیختگان، قیمت‌های جدید بسته اینترنت اپراتور اول کشور را نیز منتشر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: قیمت بسته های اینترنت بیش از 30 درصد افزایش یافته است

قیمت بسته های اینترنت همراه اول افزایش یافت

همراه اول به عنوان اولین اپراتور همراه کشور پس از آنکه همراه دیگر اپراتورها توانست قیمت بسته‌های اینترنت را افزایش دهد، لیست قیمت جدید بسته‌های اینترنت خود را منتشر کرد. نخست همه چیز درست بود و قیمت اینترنت تا همان 34 درصد مبلغ مجاز افزایش یافت بود، اما کمی بعد بررسی روزنامه فرهیختگان نشان داد که برخی بسته‌ها از جمله بسته 50 گیگابایت اینترنت همراه اول از 119 هزار تومان به 300 هزار تومان رسیده است و این بعنی همراه اول، قیمت این بسته را 156 درصد افزایش داده و مرتکب تخلف شده است.

قیمت بسته های اینترنت همراه اول افزایش یافت
قیمت بسته های همراه اول براساس بررسی روزنامه فرهیختگان

اما به تازگی لیست قیمت بسته های همراه اول منتشر شده که علی‌رغم قیمت‌های قبلی، میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت مشخص شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر گیگابایت اینترنت همراه اول از 10500 تومان به 14100 رسیده است. این یعنی اینکه قیمت اینترنت همراه اول 34 درصد افزایش داسته است.

هربار رفرش صفحه اصلی دیجی‌کالا 300 تومن!

میلاد نوری، برنامه‌نویس و کارشناس حوزه آی‌تی در کانال تلگرام خود مثالی جالب از افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اپراتورها زده است.
نوری در تلگرام خود نوشت:

«‏برای ملموس شدن وضعیت اینترنت، اینطوری در نظر بگیرید که شما بسته ۶۰مگابایتی یک روزه می‌خرید ۲،۱۵۰ تومان. با مالیات ۲،۳۴۳ تومان.

باهاش می‌تونید توی یک روز، ۷بار صفحه اصلی دیجی‌کالا رو ریفرش کنید.

یعنی هربار ریفرش صفحه دیجی‌کالا برامون حدود ۳۰۰ تومان آب می‌خوره.»

قیمت بسته های اینترنت همراه اول افزایش یافت
قیمت بسته های اینترنت همراه اول

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لیست قیمت جدید اینترنت همراه اول چیست؟ لطفاً نقطه نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر