;
coinex

قیمت بسته های اینترنت بیش از 30 درصد افزایش یافته است

از چند ماه پیش خبرهایی از افزایش قیمت بسته های اینترنت به گوش می‌رسید که در نهایت با افزایش 30 درصدی بسته‌ های اینترنت موافقت شد. اما طی چند روز گذشته مشخص شد تعرفه اینترنت اپراتورها بیش از 30 درصد افزایش داشته است

طی چند روز گذشته بسته های اینترنتی با قیمت جدید در اختیار کاربران قرار گرفت؛ گفته شده بود که بسته‌های اینترنتی سی درصد افزایش قیمت خواهند داشت اما اکنون با لیست تعرفه جدید، بسته‌های اینترنتی بیش از 30 درصد افزایش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: بسته‌های اینترنت شبانه حذف شدند ؛ از گرانی تا حذف بسته‌ های شبانه!

به طور مثال همراه اول بسته 50 گیگ بلندمدت را که 119 هزار تومان قیمت داشت را 156 درصد افزایش داده و با قیمت 300 هزار تومان این بسته را ارائه می دهد. اپراتور ایرانسل نیز بسته 10 گیگی را 36 هزار تومان برای مصرف‌کننده ارائه می‌داد را 111 درصد افزایش داده و قیمت این بسته به 76 هزار تومان رسیده است.

بسته های اینترنتی با قیمت جدید
بسته های اینترنتی با قیمت جدید

مسئولین اعلام کرده بودند که بسته های اینترنتی فقط 30 درصد افزایش قیمت خواهند داشت اما با لیست تعرفه جدید، خلاف این گفته ها را اثبات می‌کند و شاهد افزایش قیمت بسیار بیشتر از 30 درصد در بسته های اینترنتی هستیم.

به هر حال اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تعرفه های بسته های اینترنتی را بیش از 100 درصد افزایش داده‌اند باید دید که این افزایش قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

 

نظر شما درباره‌ی افزایش قیمت بسته های اینترنت چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار نجوم را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر