coinex
راهنمای خرید تکراتو

آنر با انتشار تیزرهای رسمی، جزئیاتی از مشخصات آنر X50 GT را فاش کرد

گوشی آنر ایکس 50 جی تی فردا در چین رونمایی می‌شود. کمپانی آنر پیش از این تایید کرده بود که گوشی جدیدش از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار می‌شود؛ و حالا با انتشار تیزرهای جدید، اطلاعات بیشتری از مشخصات آنر X50 GT را رسما تایید کرد‌ه است.

آنر در این تیزرها بر کیفیت ساخت و استحکام بالای گوشی ایکس 50 جی تی تاکید کرده و مدعی شده است که این موبایل هوشمند، مقاومت بالایی در برابر سقوط دارد. این گوشی از گواهی 5 ستاره مقاومت در برابر سقوط SGS برخوردار شده است. کمپانی آنر به لایه‌های محافظتی نمایشگر اشاره نکرده؛ اما تمرکز تبلیغاتی خود را روی استحکام کلی و یکپارچگی ساختار گوشی قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در یک تیزر دیگر، به باتری آنر ایکس 50 جی تی اشاره شده که 5800 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و بنابر ادعای آنر، عمر مفید آن به 4 سال می‌رسد. در این گوشی موبایل از سیستم خنک کننده مخزن بخار استفاده شده که مساحت آن 5100 میلی‌متر مربع است. آنر برای ساخت این سیستم پخش دما از دو تکنولوژی جدید دنیا، یعنی ردیف‌های میکرو کانال و باله‌های بیونیک برنولی استفاده کرده است. این کمپانی اعلام کرده که این سیستم خنک کننده، نه‌تنها بازدهی بالایی در پخش و جلوگیری از افزایش دما دارد، بلکه آنر X50 GT را به بهترین گوشی از نظر مدیریت حرارتی تبدیل می‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که گوشی آنر ایکس 50 جی تی از نمایشگر 6.78 اینچ OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود که این اسمارت فون در مدل‌های مختلف با رم 12 و حافظه 256 گیگابایت، رم 16 و حافظه 256 گیگابایت، رم 16 و حافظه 512 گیگابایت و رم 16 با حافظه 1 ترابایت به بازار بیاید. قیمت نسخه پایه این دستگاه حدود 282 دلار خواهد بود.

گفته می‌شود که آنر در گوشی X50 GT از دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، دوربین اصلی 108 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات آنر X50 GT می‌توان به فست شارژ 35 وات، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.1 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. آنر X50 GT با اندروید 14 و رابط کابری MagicOS 7.2 اجرا می‌شود و احتمالا در دو رنگ بندی مشکی و نقره‌ای به بازار می‌آید.

پیش‌بینی می‌شود که آنر ایکس 50 جی تی به‌صورت آنلاین در چین عرضه شود.

نظر شما درباره مشخصات آنر ایکس 50 جی تی چیست؟ به نظر شما این موبایل جدید آنر می‌تواند توجه کاربرانی ایرانی را به خود جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر